کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید کیفیت هوا کاهش خواهد یافت.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آسمان طارم به خصوص مناطق کوهستانی این شهرستان هم اکنون ابری است، گفت: بر این اساس احتمال بارش باران در طارم دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی فردا یکشنبه نیز در استان حاکم خواهد بود، اظهار داشت: طی روزهای آینده دمای هوا به تدریج در بیشتر مناطق استان کاهشی خواهد بود و روز دوشنبه هفته جاری نیز دمای هوا به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

سلطانی دمای فعلی هوای زنجان را ۱۷ درجه سانتیگراد ذکر کرد و یادآور شد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه خنک‌تر شده است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۳ و ۳۴ درجه، ابهر ۱۴ و ۳۵ درجه، خرمدره ۱۴ و ۳۳ درجه، آببر ۱۹ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۰ و ۳۲ درجه، قیدار ۱۷ و ۳۱ درجه و ماهنشان ۱۳ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وضعیت هوا ، کیفیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.