هشت واحد صنفی متخلف در مشهد مهر و موم شد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: هشت واحد صنفی متخلف از ۱۴ شهریور ماه امسال و آغاز طرح ویژه نظارتی دهه پایانی ماه صفر تا کنون در بازرسی از واحد‌های صنفی و دریافت شکایات در بازار‌های مشهد مهر و موم شد.

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: تخلفات این واحد‌های صنفی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورت حساب بوده که منجر به تنظیم فرم بازرسی، تشکیل پرونده و دستور مهر و موم از سوی تعزیرات شده است.

وی با بیان این که طی این مدت ۲۹۳ فقره فرم گزارش بازرسی تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۵۶ میلیون و ۸۱۷ هزار ریال تنظیم و ثبت شد ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی ۵۰ مورد شکایت کتبی حضوری از اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی دریافت شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: همچنین در این بازه زمانی از مجموع پرونده‌های تخلف کتبی و حضوری دریافت شده، مبلغ ۴۰۴ میلیون ریال وجه به شاکیان بازگردانده شد.

صیادی افزود: با توجه به حضور مجاوران و زائران رضوی در دهه آخر ماه صفر به ویژه در محدوده منطقه ثامن و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، طرح ویژه نظارتی دهه پایانی ماه صفر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی از ۱۴ شهریور ماه امسال آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این طرح با رویکرد نظارت ویژه و حضور مستمر با به کارگیری تمامی ظرفیت به ویژه در منطقه ثامن مشهد برای کنترل بازار و ارائه هرچه شایسته‌تر خدمات به زائران و مجاوران و رسیدگی به شکایت و گزارش‌های مردمی در حال اجراست.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی در اسرع وقت، انجام بازرسی‌های منسجم و حضور مستمر در تمامی ساعات فعالیت اصناف در روز‌های اجرای طرح، استقرار تیم‌های بازرسی در چهار پایگاه در محدوده ثامن برای دریافت و رسیدگی به شکایات و نظارت بر ارائه کالا و خدمات به زائران و مجاوران از جمله اقدامات در این طرح نظارتی است.

صیادی افزود: استقرار تیم رسیدگی به شکایات در واحد مرکزی اتاق اصناف برای ارتباط و رسیدگی به گزارش‌های مردمی در طول اجرای طرح و استقرار ۲ تیم سیار بازرسی در مبادی ورودی شهر در مسیر کاروان‌های زائران در ایام شهادت علی بن موسی الرضا (ع) از دیگر اقدامات در این طرح نظارتی به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار