دستگاه‌های اجرایی تا پایان مهر برای ارائه برنامه‌های ارتقای بهره‌وری خود فرصت دارند

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: دستگاه‌های اجرایی تا پایان مهر فرصت دارند برنامه‌های خود در زمینه ارتقای بهره‌وری را اعلام کنند.

میرسامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: در شهریور ۱۴۰۰ سیاست کلی برنامه هفتم با تاکید بر رشد اقتصادی از محل بهره‌وری توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد. تلاش‌های زیادی شد تا نظامنامه چرخه مدیریت بهره‌وری به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی تا پایان مهر فرصت دارند برنامه‌های خود در زمینه ارتقای بهره‌وری را اعلام کنند تا برنامه‌ها بررسی و به آن‌ها ابلاغ شود. همچین هر سه ماه برنامه‌های بهره‌وری را پایش می‌کنیم.

این مقام مسئول گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند مسائل نابهره‌وری حوزه خود را شناسایی و راه‌حل‌ها را ارائه دهند؛ سازمان بهره‌وری هم موظف است بررسی کند. هدف این است که تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی از طریق بهره‌وری محقق شود.

او بیان کرد: پاداش هیات مدیره شرکت‌های دولتی به سنجش بهره‌وری گره خورده است. تمام شرکت‌های دولتی موظف هستند که صورت‌های مالی خود را در اختیار ما قرار دهند تا بعد از بررسی‌ها پاداش هیات مدیره که بین یک ماه تا سه ماه حقوق است، اعلام شود. همچنین سال گذشته ۳۲۰ شرکت را بررسی کردیم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
نماینده اردبیل در مجلس وعده پیگیری نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت را داد.

به گزارش ایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: ما در مجلس بعد از ساعت‌ها کار کارشناسی و مطالعه، ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت را رفع کرده و به شورای نگهبان فرستادیم اما این مصوبه مورد بی‌مهری رئیس سازمان اداری و استخدامی قرار گرفته است.

وی با انتقاد از اقدامات مسئولان سازمان اداری و استخدامی گفت که ما نمایندگان مجلس نهایت اهتمام خود را برای نهایی شدن این طرح به کار می بریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
چرا طرح هوشمندسازی آرد ونان بطور کامل اجرا نمیشود قرار بود آرد مصرفی نانوایان به قیمت تمام شده بدست نانوایان برسد ولی در موقع خریدمردم ماالتفاوت خرید مردم را دولت به نانوا پرداخت کند تا جلوی خرید و فروش آرد در بازار آزاد گرفته شود
آخرین اخبار