انسداد ۶ هزار کارت سوخت در کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: در طرح ساماندهی سوخت در استان کرمان، ۶ هزار کارت سوخت مسدود شد.

 نورالدینی با اشاره به اینکه در طرح ساماندهی سوخت در استان کرمان، ۶ هزار کارت سوخت مسدود شد، گفت: در ابتدای آغاز این طرح، حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار کارت سوخت را که رفتار غیرمتعارف و نامتناسب به منزله عرضه خارج از شبکه داشتند و عمده آن‌ها کارت‌های غیربومی بودند، از طرح خارج کردیم.

او‌ افزود: این کارت‌ها از ابتدا اجازه ورود به طرح را پیدا نکردند و همین عامل باعث شد که در شهریورماه امسال نسبت به مدت مشابه ماه قبل از آن، حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر کاهش مصرف داشته باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان بیان کرد: طرح کدینگ پس از اجرا، یکسری تبعات و نقاط ضعف هم داشت؛  اما از ابتدا مقرر شد که تمامی پلاک‌های بومی و پلاک‌هایی که طی ۳ یا ۴  ماه گذشته حداقل یکبار در استان کرمان سوختگیری کرده بودند، داخل طرح بمانند.

او گفت: هنوز بیش از ۳۰ تا ۴۰ هزار کارت سوخت غیر بومی در استان کرمان وجود دارد که همان رفتار کارت‌های مهاجر (عرضه خارج از شبکه) را دارند؛ بنابراین ۱۲ هزار کارت را روز پنجشنبه هفته گذشته به تهران معرفی کردیم تا از کدینگ دیار کریمان خارج شوند.

نورالدینی عنوان کرد: ما در استان کرمان هنوز کارت‌های غیربومی داریم که بیش از یک هزار لیتر سوخت طی یک ماه سوخت گیری کرده اند که این کارت‌ها به دستور قضایی مسدود می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار