رونمایی کتاب آیینه‌دار نیکوان با حضور کلر ژوبرت در مشهد برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب آیینه‌دار نیکوان با حضور کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر کتاب‌های دینی حوزه کودک فردا در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود.

امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر در قالب سلسله جلسات عصرانه داستان‌نویسان‌رضوی کتاب «آیینه‌دار نیکوان» که به زندگی‌نامه و بررسی آثاری از کلر ژوبرت تصویرگر و نویسنده کتاب‌های دینی کودک می‌پردازد، به مناسبت هفته کودک رونمایی خواهد شد.

این نشست با حضور جمعی از هنرمندان و نویسندگان و با دبیری علیرضا مهرداد، منتقد و کارشناس ادبی ساعت ۱۵:۳۰ در فروشگاه مرکزی کتاب به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی (ره)، روبروی باغ‌ملی میزبان حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

همچنین نشست «بانوی رنگ و قصه» که شامل نقد و بررسی آثار این نویسنده و تصویرگر فرانسوی است نیز امروز دوشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۷ در رواق کتاب صحن قدس در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر کتاب‌های دینی حوزه کودک اصالتا اهل فرانسه است که تاکنون ۱۲۰ اثر از او منتشر شده است که در جشنواره‌های متعدد نیز خوش درخشیده است. انتشارات به‌نشر، کتاب‌های مجموعه ۸ جلدی «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی»، مجموعه ۴ جلدی «داستان‌های شکر خدا»، «یک داستان دنباله دار»، «دوست عجیب» و مجموعه چهارجلدی «داستان‌های پاپاپا» را از این نویسنده چاپ و روانه بازار نشر کتاب ایران کرده است که برخی از این آثار از جمله مجموعه کتاب‌های «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» و کتاب داستان «کفش‌های بافتنی» از مجموعه داستان‌های شکر خدا در شانزدهمین «جشنواره کتاب رشد» و کتاب سال «شهید حبیب غنی‌پور» برگزیده شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار