مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛

مهدکودک‌های غیرمجاز تا ۳۰ مهرماه تعطیل می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت ۴۰۸ مهد کودک تحت نظارت سازمان تعلیم و تربیت استان خبر داد و گفت: مهد‌های غیرمجاز تا ۳۰ مهرماه تعطیل می‌شود.

 موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آیین نمادین جشن غنچه‌ها که در کودکستان ندای علی شهرک چهکند بیرجند برگزار شد، گفت: از آنجایی که بخش اعظم نگرش‌ها، هویت و شخصیت فرد در دوران کودکی شکل می‌گیرد به جرأت می‌توان گفت تضمین آینده و اقتدار ملی ایران به دست نو آموزان پیش دبستانی در کودکستان‌ها رقم می‌خورد.

او، هدف از برگزاری جشن غنچه‌ها را آشنایی نوآموزان با محیط، عوامل آموزشی و اجرایی، کاهش استرس و اضطراب آنان و ایجاد خاطره خوب و به یادماندنی در فضای کودکستان‌ها و مراکز پیش‌دبستانی دانست و افزود: در دوره پیش‌دبستانی، نوآموزان باید زیرساخت‌های آموزشی و مهارت‌های گوناگون را فراگیرند و آماده ورود به مدرسه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت بیش از ۱۲ هزار نوآموز پیش دبستانی در جشن غنچه‌ها، بیان کرد: کلاس‌های پیش دبستانی بهترین جایگاه برای تربیت آینده سازان انقلاب و تربیت تمام ساحتی کودکان کودکستان‌ها و مراکز پیش دبستانی بهارستان علم و ادب است و این مراکز آینده این خطه از ایران اسلامی را در زمینه نیروی انسانی متعهد تضمین می‌کند.

موسوی‌نژاد ادامه داد: متقاضیان تطبیق مجوز تأسیس کودکستان از سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها فقط تا ۳۰ مهر جاری، فرصت دارند نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس G ۴ B.IR اقدام کنند و پس از این تاریخ نسبت به تعطیلی کودکستان‌های غیر مجاز استان مطابق قانون اقدام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار