تاکید امام جمعه یزد بر فراهم کردن شرایط فرزندآوری

آیت الله ناصری گفت: ایران اسلامی به نیروی انسانی فعال و جوان نیاز دارد.

آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد به موضوع جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: کشور ما نیاز به نیروی انسانی فعال دارد و در آینده موضوع جمعیت و فرزند آوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آیت الله ناصری افزود: اگر فرزند آوری و جمعیت نباشد شیعه تضعیف و کشور شیعه‌ای ایران تضعیف خواهد شد.تاکید امام جمعه یزد بر فراهم کردن شرایط فرزندآوری

او بر فراهم کردن شرایط فرزندآوری و تسهیلات لازم توسط مسئولان تاکید کرد. 

امام جمعه در ادامه سخنان خود بر مسئله تعلیم و تربیت کودکان تاکید کرد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت کودکان مسئله مهمی است و آموزش و پرورش از این مسئله غفلت کرده و دشمن حداکثر بهره برداری از فضای مجازی را داشته و فرزندان ما را به فضای مجازی کشانده اند. 

آیت الله ناصری اظهار داشت: دشمنان تمام هم و غم خود را در فضای کنونی برای ضربه زدن به اساس خانواده و نسل جوان متمرکز کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه شهر یزد تصریح کرد: والدین و معلمان در تربیت فرزندان در منازل و معلمان در مدارس نقش موثری دارند و باید در تربیت دینی آنان کوشا بود. 

آیت الله ناصری در ادامه شرط پیرزوی غزه را مقاومت دانست و بیان داشت: برادران فلسطینی باید صبر داشته باشند و صبوری کنند و در مقابل ظالمان باید با ابتکار و اندیشمندانه عمل کنند. 

امام جمعه یزد مهمترین حربه در مقابل دشمن را مقاومت دانست و گفت: مردم مظلوم فلسطین باید ایستادگی و مقاومت کنند و علمای مسلمین و مردم کشور‌های مسلمان به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند و حمایت کنند.

او در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا و استکبار در حق ملت ایران، رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب را بهترین سد مدافع در مقابل توطئه‌های ایادی استکبار دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.