نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز همه دشمن و استکبار آمده است تا چراغ اسلام را خاموش کند، ولی این انقلاب زنده و درحال حرکت است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گردهمایی ۸۰۰ نفر از ذاکران و مداحان سراسر کشور که صبح امروز دوشنبه ۸ آبان با موضوع جهاد تبیین در محل سازمان بسیج در تهران برگزار شد در بخشی از سخنان خود گفت: این انقلاب در حال پیشروی و عامل حرکت آن خداباوری است.

وی با بیان اینکه موتور حرکت این انقلاب، اسلام است گفت: فرهنگ عاشورایی و نهضت بزرگ حسینی نیز عامل این حرکت هستند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه ولایت به این حرکت جهت می‌دهد افزود: ولایت یعنی کسی که عامل حرکت را جهت می‌دهد و به صراط مستقیم می‌برد.

وی با بیان اینکه دشمن اگر بتواند می‌خواهد اسلام را از این مردم بگیرد گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند جوانان و نوجوانان ما را از این وادی بگیرند، ولی مردم باید از جهاد تبیین استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، تلاش مضاعف و جهاد در برابر دشمن را از ارکان جهاد دانست و گفت: اقشار مردم باید از این هنر (جهاد تبیین) نیز در برابر دشمنان اسلام استفاده کنند.

این گردهمایی با هدف ایجاد انسجام، وحدت رویه و هماهنگی برای تحقق جهاد تبیین و پیگیری منویات مقام معظم رهبری و با حضور نمایندگانی از هر استان یا بخشی از شاخصان ذاکر هر استان، در تهران برگزار شده است.

در این گردهمایی همچنین سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مقامات ارشد سپاه حضور دارند و درباره انتفاضه فلسطین سخنرانی می‌کنند.

گردهمایی ذاکران و مداحان سراسر کشور، برای آشنایی ذاکران و مداحان با شرایط حساس و کنونی منطقه، سیاست داخلی و خارجی کشورمان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار