ابراهیمی گفت: استفاده از ظرفیت ادارات و جذب خیران برای کار‌های جهادی با هدف جلوگیری از کار‌های موازی از اهداف شورای گروه‌های جهادی است.

انتخابات مجمع شورای جهادی کوهبنان با حضور فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج، مسئول بسیج سازندگی و شورای جهادی شهرستان در نمازخانه سپاه برگزار شد.

در این نشست روح الله ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: فقط با کار جهادی و انقلابی می‌توانیم کشور را به سر و سامان برسانیم و بر دشمنان و بدخواهان پیروز شویم.

او بیان کرد: گروه‌های جهادی در تمام عرصه‌ها در خدمت رسانی به مردم آمادگی دارند؛ بنابراین در دوران سخت کرونا و در حوادث غیر مترقبه، نظیر: سیل و زلزله، سازندگی و آبرسانی به روستا‌ها، توزیع کمک‌های مومنانه و... شاهد حضور این عزیزان هستیم.

ابراهیمی بیان داشت: استفاده از ظرفیت ادارات، جذب خیران برای کار‌های جهادی، حمایت از گروه‌های جهادی و هماهنگی بین گروه‌های جهادی به منظور جلوگیری از کار‌های موازی از اهداف شورای گروه‌های جهادی است.

او تصریح کرد: مستند سازی از کار‌های جهادی برای ایجاد روحیه امید در جامعه و جهاد تببین و هماهنگی با بسیج برای نظارت بر کار‌های جهادی و گروه‌های جهادی از جمله اهداف  این شورا هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: رفع مشکلات و موانع  گروه‌های جهادی، استفاده از ظرفیت تمام اقشار جامعه، خصوصا جوانان برای اجرای بهتر و مطلوب‌تر کار‌های جهادی از دیگر اهداف هستند.

 پس از رای گیری ۹  نفر از براداران و خواهران بسیجی به عنوان مجمع شورای جهادی شهرستان کوهبنان برای مدت یک سال انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار