از ابتدای امسال ۱۰ هزار بازرسی از ۸۹۲ نانوایی فعال در چهارمحال و بختیاری انجام شد که به‌طور میانگین از هر نانوایی حداقل ۱۰ نوبت سرکشی شده است.

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در جشنواره نان با تاکید بر توجه به کیفیت نان گفت: سالانه ۷۰۰ میلیون قرص نان در این استان تولید و توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۴۳۸ میلیون قرص نان یارانه‌ای و بقیه غیریارانه‌ای است.

برزگر افزود: همچنین ماهانه هشت هزار و ۵۰۰ تن و سالانه ۱۰۰ هزار تن آرد در قالب دو میلیون و ۵۰۰ هزار کیسه در چهارمحال و بختیاری توزیع و ۱۲۰ هزار تن گندم تامین و تدارک دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: ۵۰ هزار نفر بهره‌بردار بخش زراعت چهارمحال و بختیاری در فرآیند تامین گندم تلاش می‌کنند.

برزگر ادامه داد: برای تولید این میزان گندم ۲۰ هزار تن کود شیمیایی تامین و تدارک دیده می‌شود و برای جابجایی گندم از آسیاب تا نانوایی ۳۶ هزار سرویس شبکه حمل‌ونقل خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دولت سیزدهم نان به‌عنوان یک محصول راهبری و قوت‌لایموت مردم مورد توجه جدی قرار گرفت.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار بازرسی از ۸۹۲ نانوایی فعال در چهارمحال و بختیاری انجام شد که به‌طور میانگین از هر نانوایی حداقل ۱۰ نوبت سرکشی شده است.

برزگر تاکید کرد: پروانه‌های کسب تمامی ۸۹۲ نانوایی چهارمحال و بختیاری در پارسال بروزرسانی و ساماندهی شد.

وی افزود: سالانه شش هزار میلیارد ریال یارانه مربوط به سوخت ماشین‌آلات مرتبط با حوزه کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار