مذاکره صهیونیست‌ها برای آتش بس نشان از رسمیت جهانی حماس دارد

امام جمعه کرمان گفت: دنیا باید بداند رژیم جعلی اسرائیل امروز مجبور شد با مذاکره با حماس آن را به رسمیت بشناسد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: غزه اکنون همه توجه دنیا را به خود جلب کرده است و به عنوان موضوع اول جهان مطرح است.

امام جمعه کرمان تاکیدکرد: دنیا باید بداند رژیم جعلی اسرائیل امروز مجبور شد با مذاکره با حماس آن را به رسمیت بشناسد و تقاضای آتش بس نماید که این مسئله نشان میدهد، مقاومت و فلسطینیان یکبار دیگر بر این ادعا‌ها که باید حماس و مقاومت از بین برود؛ پیروز شوند.

وی همچنین با اشاره به هفته بسیج گفت: این نهاد در سه ضلع بسیار مهم توانسته است بزرگترین حرکت‌های اجتماعی و الهی را رقم بزند.

وی ایمان، تقوا و درخط رهبری و ولایت بودن و خدمت به مردم، جوانگرایی و نسل جوان و انرژی متراکم جوانی برای تحول افرینی و در نهایت هدف بلند با نگاه بسیجی و تزریق آزادگی و حریت و استگبارستیزی را سه ضلع مهم بسیج دانست.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با گرامیداشت سالگرد شهادت دانشمند بزرگ‌ایران شهید فخری زاده افزود: این ترور با هدف تعطیلی حرکت‌ها و فعالیت‌های هسته‌ای بود که با شهادت این دانشمند نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه فعالیت‌ها پررنگتر و بیشتر هم شد.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان، صدق و اخلاص را از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی و بارز آیت الله جعفری امام جمعه فقید کرمان دانست و یاد ایشان راگرامیداشت.

وی فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا را نیز گرامیداشت و از حضرت زهرا (س) به عنوان شخصیتی یاد کرد که هدایتگری این بانوی اسلام در کنار پیامبر عظیم الشان و مولای متقیان در آن دوران و حوادث آنروز بی نظیر است.

برچسب ها: نماز جمعه ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار