معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام پروژه‌های عمرانی، سرمایه ملی کشور هستند و باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شوند که ماندگار و بیش از ۵۰ سال دوام و تاب آوری داشته باشند.

 منصور بیجار در سومین جلسه شورای فنی استان گفت: در این جلسه علاوه بر اعضاء شورا، از صاحب نظران موضوع تخصصی بتن، اعضاء انجمن پیمانکاران و سازندگان استان، سازمان‌های نظارتی و دیگر دستگاه‌های اجرایی متولی امر نیز دعوت شد تا ضمن استماع دغدغه‌ها و مطالب پیشنهادی آنان، بر اهمیت رعایت استاندارد‌ها و مسائل فنی، تأکیدی دوباره شود.

وی افزود: پیمانکاران و دستگاه‌های متولی پروژه‌های عمرانی باید بدانند که در صورت عدم توجه به امور و فعل‌های محوله چه جرائمی برای سهل انگاری‌ها و اقدامات غیر فنی آنان محرز خواهد شد و باید در مقابل دستگاه قضا و آسیب دیدگان پاسخگو باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشریح قابلیت‌ها و بستر‌های مناسب معدنی استان بیان داشت: در استان سه کارخانه تولید سیمان در حال فعالیت است که باید ضمن کنترل مداوم محصول تولیدی آن‌ها و ایجاد فضای رقابتی، تمام تولید کنندگان محصولات بتنی و مصالح سنگی نیز پروانه و گواهی استاندارد مربوطه را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار