ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته است تا فریم پلاستیکی گلکسی A۳۵ و A۵۵ را کنار بگذارد و درعوض آن‌ها را با فریم فلزی عرضه کند.

براساس پست جدید یکی از منابع صنعت فناوری در ایکس که تا حدودی معتبر به‌حساب می‌آید، قاب پلاستیکی در گوشی‌های میان‌رده گلکسی A۳۵ و A۵۵ کنار گذاشته می‌شود و سامسونگ در آن‌ها از قاب فلزی استفاده خواهد کرد. غول کره‌ای قصد دارد تا با این تغییر، ظاهری پریمیوم به گوشی‌های خود دهد.

تقریباً از چند سال گذشته، بسیاری از مشتریان سامسونگ آرزو داشته‌اند که این شرکت گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و محبوب سری A خود را با قاب فلزی روانه بازار کند تا علاوه بر افزایش مقاومت، ظاهر و احساس بهتری داشته باشد. همچنین در گذشته گوشی‌هایی با فریم فلزی در سری گلکسی A وجود داشته است.

رندر‌هایی که اخیراً از گلکسی A۳۵ فاش شده بود (تصاویر بالا)، نشان می‌دادند که طراحی این دستگاه میان‌رده اکنون با مدل‌های پرچمدار سامسونگ مطابقت دارد. یکی از تغییرات قابل‌توجه این دستگاه استفاده از نمایشگر Infinity-O است که باعث می‌شود دوربین سلفی گلکسی A۳۵ داخل یک بریدگی قرار بگیرد و دیگر با روزنه‌های U شکل مدل‌های قبلی مواجه نخواهیم بود.

براساس گزارش‌های موجود، این دستگاه و احتمالاً گلکسی A۵۵ از چیپست جدید اگزینوس ۱۴۸۰ سامسونگ بهره خواهند برد. همچنین چیپ این دستگاه‌ها با پردازنده گرافیکی مبتنی بر AMD RDNA۲ و حداکثر ۸ گیگابایت رم همراه خواهد شد. اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI ۶.۰ از پیش نصب‌شده ازجمله دیگر مشخصات احتمالی این گوشی‌ها هستند و سامسونگ احتمالاً چهار به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای آن‌ها ارائه می‌کند.

انتظار می‌رود تا سامسونگ پس از معرفی سری گلکسی S۲۴ در ژانویه سال آینده، از سری جدید گوشی‌های گلکسی A رونمایی کند.

منبع:دیجیتانو

برچسب ها: هوش مصنوعی ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار