رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب گفت: انجمن فعالان حجاب تصمیم دارد نمایشگاه‌هایی را برگزار کند تا مردم دسترسی آسان به کالا‌های فرهنگی داشته باشند.

اسدالله سلیمانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و فعال حوزه پوشاک در رابطه با فعالیت انجمن فعالان حجاب بیان کرد: انجمن فعالان حجاب به عنوان یک تشکل مردم نهاد تقریباً ده سالی است که مطالبات مردمی در خصوص نبود پوشش‌های عفیفانه را دنبال می‌کند و خدا را شکر به نتایجی هم رسیده است. از جمله موضوع کالای فرهنگی حجاب است که در لایحه‌ی قانون عفاف و حجاب مصوب شده است و ان شاءالله، اگر بزودی از شورای نگهبان به مرحله تصویب برسد و تبدیل به قانون شود اتفاق خوبی در حوزه‌ی پوشش‌های بانوان و عفیفانه صورت خواهد گرفت که این موضوع هم از لحاظ قیمت و هم از جهت تنوع پوشش‌های عفیفانه بانوان است و مزایای مختلفی خواهد داشت و در این میان، شاهد تولیدکنندگان بیشتری در این حوزه خواهیم بود. زیرا بسیاری از مردم گلایه‌مند هستند که چرا محصولات حجاب و کالا‌های فرهنگی مرتبط با آن هزینه‌های بالایی دارند و دسترسی به آن‌ها کم است و از تنوع زیاد برخوردار نیستند؟ ان شاءالله، همه این موارد در قالب این طرح درنظر گرفته شده اند و مشکلات مرتبط با آن حل خواهند شد.

سلیمانی گفت: در شرایط فعلی، انجمن فعالان حجاب تصمیم دارد یک سری نمایشگاه‌های فصلی را برگزار کند تا مردم دسترسی آسان به محصولات پوشش‌های عفیفانه و کالا‌های فرهنگی داشته باشند و محصولات حجاب به صورت مستقیم و راحت عرضه شوند. 

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب تصریح کرد: حدود سه ماه قبل، نمایشگاه هدی ۱ را برگزار کردیم و با استقبال خوبی از سوی مردم عزیز روبرو شد و ان شاءالله، نمایشگاه هدی ۲ از نیمه دوم آذرماه به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه، ۵۲ غرفه برای بهترین تولیدکنندگان درنظر گرفته شده است تا محصولات عفیفانه را عرضه کنند. البته مشکلاتی در مسیر برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاه قبلی وجود داشت که ادامه همکاری بیشتر متولیان فرهنگی را می‌طلبد.

سلیمانی مطرح کرد: یکی از مشکلاتی که در برگزاری نمایشگاه وجود دارد هزینه بالای سالن است که منجر می‌شود تا ما از غرفه دار مبالغی را دریافت کنیم و این تأثیر خوبی در قیمت‌ها نمی‌گذارد. این در حالی است که ما تولیدکنندگان را آورده ایم و سعی می‌کنیم محصولاتمان را به صورت مستقیم و ارزان عرضه کنیم. اما موضوع هزینه بالای غرفه‌ها تأثیرگذار هستند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب تصریح کرد: در نمایشگاه هدی ۲ مثل نمایشگاه قرآن هدایایی برای حجاب اولی‌ها داریم که این هدیه‌ها شامل شال و روسری هستند. همچنین، دوخت رایگان چادر داریم و تعدادی هم، چادر فروش در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا به صورت قواره‌ای به فروش چادر‌های رنگی و مشکی بپردازند و بزرگوارانی که قصد خرید چادر‌ها به صورت قواره‌ای را دارند، می‌توانند از این طریق اقدام کنند، چون قیمت چادر‌های قواره‌ای حاضر در نمایشگاه مناسب است. زیرا سعی کرده ایم قیمت این چادر‌ها حداقل ۱۵درصد کمتر از بازار باشد و با توجه به این که انجمن یک تشکل مردمی است و همکاری مناسبی با آن صورت نمی‌گیرد تا بتوانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم، ولی با این وجود، تمام تلاشمان را کرده ایم تا مردم عزیزمان از این نمایشگاه رضایت کافی را داشته باشند.

سلیمانی افزود: ان شاءالله، این نمایشگاه از ۲۲ آذرماه شروع می‌شود و تا ۱ دی ماه ادامه دارد و ۵۲ غرفه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و در جریان برگزاری آن، دوخت رایگان چادر هم وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
پوشاک عفیفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
لطفا فروشندگانتون را توجیه کنید که رعایت شئونات اسلامی را بکنند.اخرین نمایشگاه شیراز فروشنده دیدم بلوز ودامن سنتی پوشیده بود بدون جراب..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
البته بتونید نطارت بر حجاب فروشندگانتون هم داشته باشید خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
لطفاً از این نمایشگاه ها در شهرهای مختلف برگزار کنید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
چقدر گرونن چادر میخوای بری بخری نظرت عوض میشه آخه چرا انقدر گرون من چند بار میخواستم چادر بخورم رفتم قیمت کردم یک و ۴۰۰ یک و ۷۰۰ بعد میگم چرا چادر انقدر گرونه بر میگرده میگه خب حجاب میخوای بکنی یه چادر می خری دیگه مانتو نمی خری همون چادرت میشه هم مانتو هم لباس گفتم مگه میخوام زیر چادر خودمو لخت کنم که فقط یه چادر بخرم خیلی واقعا حالم بد شد گفتم من نخواستم چادری شم
Iran (Islamic Republic of)
شکوهgole narges.com
۲۱:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اینقدر درمورد حجاب ونمایشگاه حجاب صبحت میکنیند ولی دریغ از یک مانتو شیک ، روسری ومقنعه بروز شیک درفروشگاهای لباس
خیلی ازدخترخانمها وخانمها دلشون میخواد حجاب بدون چادر داشته باشن در شهر ما که وجود نداره مبحث شو فقط از شبکه خبرداریم ونمایشگاهی درپای تخت ،اگر هم هست از بترین نوع پارچه وبترین دوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اسلام فقط حجاب نیست . مبارزه با دزدی و اختلاس و رانت و تبعیض و .... هم جزو دین ماست. اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
پوشاک عفیفانه با قیمت های میلیونی مثلا فقط یک چادر نماز نخی بالای 700هزارتومان! حالا قیمت بقیه پوشاک که دیگه سربه بالای میلیون میذاره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مدایرانی باروسری وشال رنگارنگ مفهومی بقدرمارکها وبرندجهانیه.توسعه دهیدو جایگاه مفاخررااحرازنمایبد.
مدایرانی شکوهمندبرازنده شیک وتفاخرلذتبخش یک بانوی خورشیدنشان
چادرمشکی کاور گناه ورزان بزرگ و انراحذف کنید
یرمیتاگراونددخترخورشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خیلی گرون وکم جذابیت
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۰:۳۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
برویدابتذال شبکه نمایش خانگی را جمع کنید عفاف در تمام شئونات مهم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
حالا فقط شبکه خانگی رو دیدین !یک خانوم درانواع نمایش های تلویزیون وسینما با حجاب صحیح وموهای پوشیده نشون بدن
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۰:۰۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
عفیفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
انقدر گرون نکنید اگه واقعا میخواین مردم حجاب داشته باشن انقدر این لباس های حجاب دار و چادر ها رو گرون نکنید تو نون شب مون موندیم دیگه اینم که گرون کنید دیگه مجبوریم خودمون از زیر لباس هامون لباس بدیم بیرون بابا خانوم یه چادر میخواست با ی مانتو رفتیم بگیرم دو میلیون میلیون بود وای خدا رفتم جای دیگه پاساژ دیدیم لباس های دیگه خب زیاد حجابی نبود ولی قیمتش خب بود گرفتیم خانومم گفت اشکال نداره زیر چادر می پوشم زیاد بد نیست انشاالله دفعه بعد که حقوق تو گرفتی بریم؟ چادر بخر هی دل غافل بخوام دفعه بعد حقوقمو بگیرم دیگه اصلا نتونیم چادر بخوریم بریم؟ ببینیم که شده میلیون میلیون میلیون
آخرین اخبار