معاون شهردار صهیونیست قدس اشغالی، خواستار زنده به گور کردن اسرای فلسطینی در نوار غزه شد.

پس از انتشار تصاویری مبنی بر دستگیری ده‌ها آواره توسط ارتش اشغالگر در شمال نوار غزه و خلع ید آن‌ها از نوار غزه، آریه کینگ، معاون شهردار صهیونیست قدس اشغالی، خواستار زنده به گور کردن اسرای فلسطینی از نوار غزه شد. 

کینگ از طریق پلتفرم X (توییتر سابق) اسیران فلسطینی را نازی توصیف کرد و گفت که زنده به گور کردن آن‌ها تنها راه مقابله با آن‌ها است، زیرا آن‌ها چیزی جز گروهی از مورچه‌ها نیستند.

یکی از فعالان این پلتفرم در پاسخ به او گفت که به خاطر این اظهارات در دادگاه کیفری بین المللی پاسخگو خواهد بود، اما کینگ او را به سخره گرفت و از او پرسید که او خواستار کشتن نازی ها شد، چرا باید پاسخگو باشد.

روز پنجشنبه، رسانه‌های صهیونیستی تصاویری از ارتش صهیونیستی از دستگیری ده‌ها فلسطینی از مراکز پناهگاهی در شمال نوار غزه منتشر کردند، ارتش صهیونیست این مردان و پسران فلسطینی بالاجبار و فقط با لباس زیر از خانه‌های خود بیرون کشید. 

این تصاویر نشان می‌داد که ارتش صهیونیستی اسرا را تقریباً برهنه در زمینی شنی در مقابل یک حفره بزرگ جمع کرده است پس از آن، این نگرانی بوجود آمد که اشغالگران اعدام دسته جمعی را انجام دهند.

همچنین در عکس‌های دیگر دیده می‌شود که ارتش اشغالگر اسرا را تقریباً برهنه در یک وسیله نقلیه نظامی جمع کرده و به مکان نامعلومی برده است.

از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر، مقامات صهیونیستی اظهارات افراطی برای مشروعیت بخشیدن به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه بیان کردند. پیش از این نیز یکی از مقامات رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود غزه را با بمب هسته‌ای هدف قرار خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
این اسرائیل اگه نابودنشه کشوربعدشم توکشورایران جنایت میکنه خداخودش رحم کنه براهمه ی دنیاخطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
خاک تو سرش دیونه بی مصرف را حماس زنده زنده بسوزاند
آخرین اخبار