رشد ۱۴ درصدی در پروازهای خارجی

طبق بررسی های صورت گرفته از آخرین آمار شرکت فرودگاه‌های کشور ۴۹ درصد از پروازهای داخلی ابطال شده که ۳ شرکت هواپیمایی بیشترین ابطال را داشتند.

طبق بررسی های صورت گرفته  از آخرین آمار ارائه شده از شرکت  فرودگاه ها و ناوبری  هوایی کشور میزان پرواز های خارجی چهارده درصد نسبت به  سال گذشته رشد  داشته است.

همچنین میزان نشست و برخاست پرواز‌ها در آبان ماه امسال در  فرودگاه‌های خارجی۱۹۲۲ پرواز بوده این در حالی است که در  آبان ماه سال گذشته،۱۶۶۸ نشست و برخاست داشته ایم.  

همچنین  در آبان ماه سال ۱۴۰۲ شرکت‌های هواپیمایی سپهران، زاگرس و آساجت با ۶۶، ۶۵ و ۶۵ درصد بیشترین و شرکت‌های هواپیمایی طوس ایر، یزد ایر، فلای پرشیا و پویا ایر به ترتیب با با ۰، ۰، ۹ و ۹ درصد درکل پرواز‌های دارای مجوز، کمترین درصد پرواز‌های باطل شده را دارند

مجموع پرواز‌های انجام شده و پرواز‌های باطل شده هر شرکت هواپیمایی شامل کلیه مجوز‌های صادر شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری است.

همچینن ۸ ماه امسال پرواز‌های بین‌المللی در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه در جابجایی مسافر و بار به ترتیب ۸ و ۷ درصد رشد داشته است. گفتنی است در بخش تاخیرات پروازی هواپیمایی طوس‌ایر و وارش به ترتیب با ۱۰۰ و ۴۵ درصد در صدر قرار گرفته‌اند.

در آبان‌ماه امسال میزان تاخیر پرواز‌های خروجی تاخیردار ۳۰ دقیقه و بیشتر ۲۸۴ هزار و ۴۴۱ دقیقه بوده است. شرکت‌های یزد ایر و آساجت نیز به ترتیب با ۳ و ۵ درصد کمترین تاخیر را در دومین ماه پاییز به خود اختصاص داده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار