دادستان راور از انهدام باند سارقان احشام در راور خبر داد و گفت: سارقان به اشد مجازات محکوم شدند و تمام نهاد‌های ارفاقی این دسته از سارقان را محدود می کنیم.

مجتبی استوار زاده در جمع اصحاب رسانه گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در ماه‌های اخیر در برخی از نقاط و روستا‌ها در شهرستان راور که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان بویژه دامداران شده بود، با دستور قضایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان صادر شد.

وی افزود: سارقان به دلیل ضعف ایمنی محل‌های نگهداری دام از سوی دامداران از فرصت به دست آمده استفاده و اقدام به سرقت دام‌ها کرده بودند و با استفاده از ارتباطات خود، مبادرت به فروش و بعضا ذبح دام‌ها می‌کنند.

این مقام قضایی بیان کرد: پس از صدور دستورات قضایی لازم، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری و تعامل پلیس آگاهی مرکز استان موفق به ردیابی، شناسایی و دستگیری سارقان و همچنین شناسایی محل فروش احشام سرقت شده به مالخر‌ها در شهر‌های همجوار شدند و فورا در یک عملیات ضریتی، اعضای اصلی باند سرقت در راور را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به سرقت‌های متعددی اعتراف کردند، گفت: تحقیقات قضایی در خصوص پرونده همچنان از سوی بازپرس ادامه دارد.

این مقام قضایی با بیان اینکه سارقان احشام به اشد مجازات محکوم خواهند شد، تصریح کرد: تمام نهاد‌های ارفاقی این دسته از سارقان را محدود خواهیم کرد.

دادستان راور تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و شروع مسافرت‌ها قبل از ماه مبارک رمضان، همشهریان بحث پیشگیری از سرقت اموال و اشیا در منازل را جدی بگیرند و نسبت به مقاوم سازی، ارتقای حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت‌ها نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار