بادامچیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم به دنبال انتخاب نماینده تحول آفرین باشند

دبیرکل حزب موتلفه گفت: مردم به نمایندگانی رای می‌دهند که بتوانند تحول و تکاملی که نظام می‌خواهد را انجام دهند.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: در ایران حرکت آرامی نسبت به انتخابات وجود دارد، ایرانی‌ها انسان‌های هوشمندی هستند و گاهی در بزنگاه‌ها مردم ما باعث غافلگیری دیگران می‌شوند. در انتخابات آینده هم مردم ما حتما حضور جدی خواهند داشت.

وی گفت: برآوردی که دارم و تحلیلی که با توجه به حضور در انتخابات سال‌های گذشته وجود دارد این است که بالای ۵۰ درصد مشارکت مردم را در انتخابات امسال خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این دوره بیشتر تکثر در میان افراد خواهیم داشت و شورای‌های وحدت مانند آبادگران  و سایرین این دوره دیگر نمی‌توانند اقدامات دوره قبل را انجام دهند و اگر تلاش کنیم  می‌توانیم روی فهرست واحد کار کنیم و امیدوارم همه افراد تشکیلات ارزش گرا در کنار یکدیگر جمع شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: مردم در این دوره به نمایندگانی  رای می‌دهند که بتوانند تحولی که رهبری می‌فرمایند در مجلس و آن تکاملی که نظام می‌خواهد را کامل کنند تا ملت ما دچار  مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات نباشند.

وی افزود: کشور ما بیش از ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی دارد، ۳۴ میلیارد دلار فروش نفت دارد، ملتی مانند ما باید هنوز مشکل ارز داشته باشد؟ اصلا به چه دلیل رابطه ارز با قدرت پول ملی ما به این گونه است.

بادامچیان ادامه داد: نماینده‌ای که به مجلس می‌رود اگر می خواهد در مسائل ارزی و بودجه و مسائل دیگر شرکت کند باید دارای برنامه‌های تحول محور باشد، نه برنامه‌های ترمیمی و مختصر، به همین علت در موتلفه اسلامی محکم برنامه‌های خود را داریم و آمادگی خود را بیشتر کردیم و در بخش تحول هم سعی می‌کنیم آن چیزی که نظر رهبری است را انجام دهیم و مردم هم  به این تیپ نمایندگان تحول آفرین رای خواهند داد.

وی گفت: دوستانی که می‌خواهند نامزد معرفی کنند دنبال آن باشند که چنین افرادی را پیدا کنند. افرادی را انتخاب کنند که بتوانند تحول آفرین شوند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان در سراسر کشور روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
#شفافیت
مردم هرکسی شفافیت تضمین داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مردم فکر نکنم رای بدن دلت خوشه پیر مرد ثروتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
داداش ما هم دنبال نماینده تحول آفرین بودیم ولی آخرین نماینده هامون مهمترین کارشون که تحول عظیمی در زندگیمون ایجاد کرد بالا بردن سن بازنشستگی تا دم مرگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ماشالا این یکماه اخیر آقای بادامچیان چه فعال و پویا و پر رنگ شدن!!!
Netherlands
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اسدالله رشیدی کوشکی دنبال تحول در کنترل بازار خودرو بود رد صلاحیت شد این نتیجه پیگیری یه نماینده دلسوز مردمی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
کدوم نماینده تحول آفرین بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
مردم به نمایندگانی رای می‌دهند که بتوانند تحول و تکاملی که مردم می‌خواهد را انجام دهند.
آخرین اخبار