پنج نامزد انتخابات مجلس به دلیل تبلیغات زودهنگام در خراسان رضوی تذکر گرفتند

رییس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی گفت: طی هفته اخیر تخلفات نامزدهای انتخابات مجلس در سطح شهرستانها پایش و گزارش و در پنج مورد به نامزدهایی که زودهنگام تبلیغات کرده اند تذکر داده شده‌ است.

محسن نجات گفت: هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی از طریق تلفن ۹ -۳۸۵۸۰۰۶۷ آماده دریافت گزارشها در مورد هرگونه تخلفات در فرایند اجرایی انتخابات است.

وی ادامه داد:این هیات، جلوگیری از دخالت نهادها، افراد و اداره ها را نیز به شدت رصد و با متخلفان احتمالی برخورد خواهد کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت: نظارت بر تبلیغات انتخابات مطابق ماده ۸۲ قانون انتخابات، بیان مسایل مغایر امنیت ملی و دادن وعده های خارج از اختیارات قانونی نمایندگی مجلس توسط نامزدها و همچنین ایراد افترا، تهدید و تخریب سایر نامزدها مورد توجه و رصد هیات بازرسی انتخابات است و در صورت مشاهده این تخلفات به نامزدها هشدار داده می شود.

نجات شمار اعضای هیات های بازرسی و بازرسان استان در انتخابات پیش رو را پنج هزار و ۶۷۸ نفر اعلام کرد و افزود: چهار هزار و ۵۴۶ نفر از این تعداد در شعب اخذ رای استان و بقیه در قالب نیروهای هیات های بازرسی استانی و شهرستانی و سربازرسان و بازرسان ویژه انتخابات در سراسر استان سازمان دهی شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شماری از شهرستانهای غرب خراسان رضوی در شرایط ریسک از نظر برگزاری انتخابات قرار داشته اند با مجوز وزارت کشور شمار بازرسان شعب در این شهرستان ها افزوده شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب ها: انتخابات ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار