تردد بیش از یک میلیون و ۶۱۵ هزار وسیله نقلیه در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تردد بیش از یک میلیون و ۶۱۵ هزار وسیله نقلیه طی سه روز گذشته در استان گفت: در این مدت رعایت نکردن فاصله طولی مناسب از سوی خودرو‌ها مهم‌ترین تخلف رانندگی ثبت شده است.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طبق رصد دستگاه‌های تردد شمار استان، کل تردد‌های ثبت شده در ورودی و خروجی استان در سه روز ابتدایی اجرای طرح نوروزی ۳۰۴ هزار و ۵۸۷ وسیله نقلیه است.

وی بیان کرد: در سه روز از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳، فاصله غیرمجاز با میانگین ۴.۳۱ درصد بیشترین میزان تخلف ثبت شده در محور‌های مواصلاتی استان را به خود اختصاص داده است.

دست‌نشان اظهار کرد: طبق اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری در سطح جاده‌های استان، خودرو‌های سواری و وانت بار بیش از یک میلیون و ۴۴۹ هزار تردد، حدود ۹۰ درصد تردد‌ها را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین خودرو‌های سنگین با بیش از ۱۶۵ هزار و اتوبوس با ۱۰ هزار و ۲۴۶ تردد در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

دست‌نشان اضافه کرد: محور میاندوآب به ملکان با ثبت بیش از ۵۵ هزار تردد وسیله نقلیه بیشترین تردد ورودی به استان را داشته است.

وی گفت: طبق آمار ارائه شده از مرکز مدیریت راه‌های استان در سومین روز از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ بیش از ۵۳۳ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های استان تردد کرده اند.

تردد‌های نوروزی با توجه به درپیش بودن روز اول عید و دیدو بازدید‌های نوروزی افزایش خواهد یافت و البته با توجه به روزه بودن مسافران، بیشتر تردد‌ها به سمت بعدازظهر و شب تغییر زمان خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.