طی یک هفته گذشته؛

انجام بیش از یک هزار و ۱۸۹ پرواز خارجی از فرودگاه امام خمینی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت‌: تعداد پرواز‌های مسافری در ترمینال یک هزار و چهار و در ترمینال سلام  ۱۸۵ فروند انجام شده است.

سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا یک فروردین ماه ۱۴۰۳  یک هزار و ۱۸۹  فروند پرواز انجام شده که از این تعداد یک هزار و ۴ پرواز در ترمینال یک  و ۱۸۵ فروند در  ترمینال سلام بوده است.

به گفته وی ۱۷۸ هزار و ۱۱۶ هزار نفر مسافر طی بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا یکم فروردین۱۴۰۳ جابه جا شده که  نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰ درصدی داشته است.

چلندری افزود: از  ۱۷۸ هزار و ۱۱۶ نفر ۵۳هزار  و ۶۱۲ نفر مربوط به پروازهای ورودی  و ۱۰۱ هزار و۵۸۰ نفر مربوط به پروازهای خروجی در ترمینال یک بوده و در ترمینال سلام ۸هزار و۸۳۷ نفر مربوط به پرواز های ورودی و ۱۴هزار و۸۷ نفر  مربوط به پروازهای خروجی بوده است.

او یادآور شد: وزن بار مسافری که از طریق  فرودگاه امام خمینی جابه جا شده در  ترمینال یک  ۳،۱۴۵،۸۰۳و در  ترمینال سلام  ۲۶۲،۸۹۸ بوده که در مجموع ۳،۴۰۸،۷۰۱ کیلوگرم بوده است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی  بیان کرد: میانگین تاخیر پروازهای مسافری در این بازه زمانی ۲۱ دقیقه بوده است. با تدبیر ارائه شده به شرکت‌های پروازی تقریبا پرواز کنسلی نداریم و این مهم در راستای افزایش رضایت مسافران صورت گرفته است.

برچسب ها: پرواز ، پرواز خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار