ورود سامانه بارشی جدید به کشور از هفته آینده

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از ابتدای هفته آینده با سامانه بارشی در نواحی شمال و شمال غرب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

 صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فردا پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر شاهد  رگبار باران خواهیم بود گفت: همچنين در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور در بعضی از ساعات به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه  با ورود سامانه بارشی جدید در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور، افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل شاهد تشدید وزش باد خواهیم بود  گفت: فردا پنجشنبه در برخی نقاط جنوب و شنبه در شمال شرق و شرق کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، در برخی مناطق خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
خدا امسال برا مردم سنگ تموم گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
از اول پاییز دعا کردم باران بیایید که رئیس جمهور عزیزم کمتر دغدغه داشته باشد اما نمی‌دانستم که ایشان شهید میشوند تا ابد فراموش نخواهی شد رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی
آخرین اخبار