قیمت طلای سرخ ۲ درصد کاهش یافت

نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: با توجه به عرضه زعفران از طریق بورس کالا و تعاون روستایی، قیمت طلای سرخ نسبت به هفته‌های قبل ۲ درصد کاهش یافته است.

غلامرضا میری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به عرضه زعفران از طریق بورس کالا و تعاون روستایی، قیمت نسبت به هفته های قبل ۲ درصد کاهش داشته است.

او قیمت کنونی هرکیلو زعفران دسته را ۶۵ میلیون تومان، پوشال ۸۲ تا ۸۴ میلیون تومان، سرگل ۹۰ تا ۹۲میلیون تومان، نگین ۹۲ تا ۹۶ میلیون و سوپر نگین ۱۰۰ تا ۱۰۵ میلیون تومان اعلام کرد.

میری ادامه داد:با توجه به آنکه ۵ ماه تا زمان برداشت زعفران زمان باقی است، از این رو نمی توان پیش بینی دقیقی راجع به میزان تولید داشت‌.

نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه صادرات زعفران طبق روال در حال انجام است، افزود: با رفع موانع تعهدات ارزی پیش بینی می شود که صادرات افزایش چشمگیری داشته باشد.

او با بیان اینکه ۱۰ تن زعفران در انبارها مانده است، گفت: بنابر آمار ۷ تن زعفران بورس کالا و ۳ تن زعفران در تعاون روستایی است که تا ۴ ماه آینده در بازار عرضه می شود.

خبرنگار: آزاده محبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
باوجود وطن فروشان ومردم فروشانی که به قیمت از بین بردن کشاورز دائما با بهانه های واهی اجازه رشد قیمت داخل را نمی‌دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
هیچ زعفرانی در انبارها نیست شایعه محض است ماه پیش همین آقا پایان موجودی انبار تعاونی را اعلام کرد ولی برای سر کیسه کردن کشاورزان با وجود کمبود زعفران سعی در سرکوب قیمت‌ها دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
قیمت زعفران دست بازیگران ضد کشاورزی است که باوجود کم بودن تولید وحتی پیازهای ریز حاکی از کمبود تولید سال بعد نمی خواهند قیمت به نفع کشاورز بالا برود ولی خداوند این نا شکری را هم پارسال وهم سال بعد نشان خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
زعفران سال آینده بسیار محدود است
آخرین اخبار