مراسمی باشکوه به وسعت آذربایجان غربی در گرامیداشت شهید جمهور+عکس

اجتماع بزرگ مردمی گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در سراسر آذربایجان غربی برگزار شد.

ساعت ها در آذربایجان غربی به وقت گرامیداشت شهدای خدمت تنظیم شده و اجتماع بزرگ مردمی در گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در سراسر استان آذربایجان غربی به ویژه در ارومیه برگزار شد.

در این اجتماع مردمی همه قشرهای مردم ولایتمدار و قدرشناس اعم ترک و کرد و آشوری، مسلمانان شیعه و  سنی و مسیحیان و همچنین روحانیون اهل تشیع، اهل سنت و مسیحی حضوری از دلبستگی به خادم الرضا و شهدای خدمت نشان دادند.

گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرهای مختلف استان حاکیست پس از وداع باشکوه با پیکر رئیس جمهور شهید خدمت و همراهان او در تبریز، قم و تهران، خراسان جنوبی مردم همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی اجتماعات بزرگ مردمی در گرامیداشت شهید جمهور آیت الله رئییس و شهدای خدمت  در خیابان ها و حسینیه ها و مصلاها برگزار شد.

به همین مناسبت اجتماع بزرگ مردمی گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت با  حضور پرشور مردم ولایتمدار و قدرشناس مردم ارومیه در  خیابان شهید سلیمانی ارومیه برگزار شد.

مراسمی باشکوه به وسعت آذربایجان غربی در گرامیداشت شهید جمهور

ولایت مداری مهم‌ترین شاخصه شهید رئیسی بود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در اجتماع بزرگ مردم ارومیه گفت: تبعیت از رهبری شاخصه شهید رئیسی بود و برای او ملاک خوشحالی رهبری به عنوان نائب امام زمان (عج) بود و این مهم برای ما باید فرض باشد.

آیت الله عسگر دیرباز اظهار کرد: کار‌ها باید برای خدا باشد، شهید رئیسی آن اخلاص را از تربیت دامن مادری مؤمن به دست آورده و مسئولین باید در کارشان اخلاص داشته باشند تا توفیق و برکت داشته باشند.

وی پرکار بودن را از دیگر شاخصه‌های شهید جمهور دانست و گفت: بار‌ها در راه سفر می‌خواستند به شهری بروند و مردمی را مشاهده می‌کردند که درخواست دارند، ماشین را متوقف و به کار مردم رسیدگی می‌کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان رهبری گفت: تبعیت از رهبری سومین شاخصه شهید رئیسی بود و برای او ملاک خوشحالی رهبری به عنوان نائب امام زمان (عج) بود و این مهم برای ما باید فرض باشد.

وی مردمی بودن را یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شهید رئیسی دانست و بیان کرد: کسانی که با خوی اشرافیت برزگ شوند، نمی‌توانند پناه و ملجاء مردم باشند و در طول تاریخ روحانیت پناه مردم بودند و امروز مسئولین باید ملجاء مردم باشند.

آیت الله دیرباز خاطرنشان کرد: ما با انتخابات مواجه هستیم و کشور ما همیشه در دوره ۴۵ سالگی خود پایبند به قانون بوده و قانون مداری شاخص اصلی مسئولین جمهوری اسلامی است، مرحوم شهید رئیسی نیز مرز‌های خدمت گذاری به مردم را پیش بردند و مفاهیم و گفتمان خدمت را نوسازی کردند و مسئول نباید ترک فعل بکند و این ترک فعل قابل مواخذه است.

وی اضافه کرد: دستوراتی را که مرحوم شهید رئیسی می‌دادند پیگیری می‌کردند و و نود درصد توفیقات کار‌های حاکمیت مربوط به پیگری است، باید مشکلات مردم را حل کنیم، موضوعی کهشهید رئیسی به این تاکید داشت که مشکل مردم را حل کنید و دستور، شروع کار است و پایان کار، حل آن مسئله است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان رهبری ادامه داد: از حدود ۹۰ کشور جهان در دولت شهید رئیسی به ایران آمدند و ما شاهد بودیم که چگونه سیاست‌های مردم محوری را دولت پیش می‌برد و این نتیجه انتخاب درست بود، بنابراین باید با چشم باز انتخاب کنیم و از انتخاب اشخاص متظاهر به خدمت خودداری کنیم.

وی ابراز کرد: در این روز‌ها ما رهبری را داریم که به ما امید می‌دهد و آرامش کشور به تدبیر ایشان است، ان‌شاءالله با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح راه شهید رئیسی را ادامه بدهیم.

مراسم بزرگداشت و شام غریبان شهدای خدمت ساعت ۲۱ در محل مصلی حضرت امام (ره) ارومیه برگزار می‌گردد.

 

مراسمی باشکوه به وسعت آذربایجان غربی در گرامیداشت شهید جمهور

مراسمی باشکوه به وسعت آذربایجان غربی در گرامیداشت شهید جمهور

مراسمی باشکوه به وسعت آذربایجان غربی در گرامیداشت شهید جمهور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.