مرتضوی گفت: گزینه‌های دشمن به برکت دیپلماسی قوی شهید رئیسی و امیرعبداللهیان زیر میز رفته است.

 سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم هفتمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان که در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد، گفت: دیپلماسی قوی آیت الله رئیسی سبب شد اکنون صادرات نفت کشور به یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه در روز برسد.

وی با اشاره به مدیریت پایه پولی در این دوران افزود: نقدینگی ۴۲ درصد مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ درصد در مهر ۱۴۰۲ رسید و انضباط پولی و مالی در کشور ایجاد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: رشد اقتصادی ما در یک دهه بین نیم درصد و کمتر از آن بود، اما در کمتر از دو سال وارد کانال هفت درصد شد.

وی اظهار داشت: تولید گندم در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از مرز ۱۴ میلیون تن گذشت که ۱۱ میلیون تن آن را دولت خرید تضمینی کرده است.

مرتضوی با اشاره به افزایش دوستان بین المللی در دولت سیزدهم تصریح کرد: دشمن همواره می‌گفت که تمام گزینه‌ها روی میز است، اما امروز به برکت دیپلماسی قوی شهید رئیسی و و دیپلمات ارشد ما شهید امیرعبداللهیان تمام گزینه‌های دشمن زیر میز رفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سفر‌های استانی فراوان رئیس جمهور و خدمت رسانی به مردم گفت: در دولت شهید رئیسی قراداد‌های بزرگی نظیر قرارداد شانگهای به امضا رسید، طرح‌های نیمه تمام زیادی تکمیل شد، ایران به عنوان الگوی جهانی معرفی شد، وعده صادق تحقق یافت و خدمات بسیار زیاد دیگری ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار