محور‌های منتهی به تهران قفل شد/ ۶ محور شریانی و غیرشریانی کشور مسدود است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تمامی محور‌های منتهی به تهران از جمله چالوس مسدود است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل دزدبن و انارک و حدفاصل سد کرج تا پورکان و محدوده بیلقان، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل وانا تا بایجان و در مسیر (شمال به جنوب) محدوده های گزنک ، آب اسک ، پلور و پیست آبعلی  گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های گردنه امین آباد و شهر دماوند و  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده شهر رودبار گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران و در محور قدیم بومهن – تهران محدوده جاجرود  گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل حصارک تا مهرویلا و پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و  محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع، محور آستارا – اردبیل و بالعکس در برخی از مقاطع گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص انسدادهای اخیر گفت:  هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید و رباط پشت بادام – بیاضه گزارش شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
از شمال به جنوب زیاد جدی به نظر نمیاد ! ولی با توجه به تعطیلات پیش رو از جنوب به شمال طبیعی است .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۰۲:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
حاکمیت طی سه ده گذشته "بقیر از دولت شهید رئیسی" کشور را به رانتخواران و ویلا داران بخشید و مابقی را به فقر و فلاکت و قرض به بانک ها و یا نابودی خانواده ها انداخت . فاصله طبقاتی فقیر و پول دار در ایران از هند که مشهور به این معضل بود نیز فراتر رفته است . انسان واقعا خجالت می کشد از پر رویی یک عده ایی که مدعی اند حاکمیت عدال و عدالت را در ایران اجرایی کردند . ای شهیدان والا مقام از خداوند بزرگ بخواهید مدعیان را ررو سیاه ا و شرمنده مردم شریف ایران کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
کارمندای بانک ها دارن از ویلاهاشون بر میگردن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
باز شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
یک خبری هست. رو نمیکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
چرا حالا؟
آخرین اخبار