معرفی مدعیان فروش سوالات امتحانی به پلیس فتا

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: نظارت بر فرایند آزمون‌ها پیش از هنگام طرح سوال تا دریافت و توزیع در حوزه به طور کامل انجام می‌شود.

سیدامین رضوی نژاد، رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت:  انتشار سؤالات قبل از شروع آزمون امکان پذیر نیست و البته سوالات هر آزمون نیم ساعت پس از شروع در وبگاه مرکز ارشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش را در سایت این مجموعه منتشر می‌کنند.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: کاربران و کانال‌هایی که با سوء استفاده از موضوع آزمون ها و ادعای لو رفتن سوالات و خرید و فروش سوالات به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند را به پلیس فتا معرفی کرده‌ایم و به زودی در این زمینه برخوردهای قانونی با مجرمان رخ خواهد.

وی افزود: در خرداد امسال یک میلیون و۸۰۰هزار دانش‌آموز در آزمون های نهایی شرکت می‌کنند، برای پایه یازدهم و دوازدهم از ۱۱عنوان درس و برای پایه دهم ۱۲ عنوان درس آزمون های نهایی گرفته خواهد شد و آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، سوابق تحصیلی سهم ۵۰درصدی دارد.

گفتنی است که دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ابتدای خرداد امسال در امتحانات نهایی شرکت می‌‌کنند و بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی سوابق تحصیلی این دانش آموزان در ورود به آموزش عالی تأثیر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خسته نباشید
آخرین اخبار