برگزاری آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت در فارس

مدیر کل بهزیستی فارس از برگزاری نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: در استان فارس ۹۰۶ نفر برای ۲۸۵ سهمیه استخدامی رقابت خواهند کرد.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس گفت: نخستین آزمون فراگیر جذب و استخدام افراد دارای معلولیت دارای مدرک لیسانس تا دکترا که دستاورد دولت سیزدهم و ماحصل توجه ویژه رئیس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی است در تاریخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ ونیم صبح بصورت همزمان با سایر استان‌های کشور در شیراز برگزار می‌شود.

او در ادامه با بیان این که بیش از ۴ هزار نفر از افراد دارای معلولیت در سراسر کشور در این آزمون جذب می‌شوند، افزود: در استان فارس ۹۰۶ نفر برای ۲۸۵ سهمیه استخدامی رقابت خواهند کرد.

مدیر کل بهزیستی فارس با اشاره به این که ۱۵۱ نفر منشی (۷۲ زن و ۷۹ مرد) برای همراهی با داوطلبان نیازمند این خدمت در نظر گرفته شده است گفت: تمهیدات مربوط به برگزاری آزمون اعم از ایاب و ذهاب، اسکان و همچنین بسیج کامل نیرو‌ها و امکانات به جهت حضور داوطلبان و تکریم جامعه هدف معزز مشخص و مصوب است.

هوشیار افزود: این آزمون در ساختمان شماره ۲ دانشکده مهندسی به آدرس میدان نمازی خیابان ملاصدرا برگزار می‌شود.

مدیر کل بهزیستی فارس گفت: پیگیری امور افراد دارای معلولیت در سطح کلان در دولت سیزدهم و به صورت ویژه توسط سازمان بهزیستی در چند سال اخیر صورت گرفته است. در موضوعات متعددی مربوط به حقوق افراد دارای معلولیت و اجرای قانون حمایت از این افراد اقدامات ویژه‌ای رخ داده است. یکی از این پیگیری‌ها موضوع آزمون اختصاصی معلولان بود؛ همین رویکرد دولت سیزدهم و اهتمام ویژه سازمان بهزیستی در مطالبه‌گری از دستگاه‌های ذیربط منجر به شکل‌گیری این اتفاق برای نخستین بار شد و اکنون شاهد تحقق و برگزاری این رویداد مهم هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار