افزایش ۱۲ درصدی مصرف برق در استان یزد

معاون فروش و خدمات مشترکین برق استان یزد گفت: با توجه به گرم شدن هوا در روز‌های اخیر، مصرف برق ۱۲ درصد افزایش داشته است.

جلیلی معاون فروش و خدمات مشترکین برق استان یزد گفت: مصرف برق نسبت به هفته گذشته ۱۲ درصد رشد داشته و از هزار مگاوات به هزار و ۲۰۰ مگاوات رسیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مدیریت برق ادارات تصریح کرد: این طرح از ۱۶ خرداد آغاز شده و ادارات موظف هستند در زمان ساعت اداری ۳۰ درصد و پس از ساعت اداری هم ۶۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکین برق استان یزد افزود: وزارت نیرو هر سال در فصل گرم سال اقدام به اجرای طرح‌های تشویقی می‌کند که امسال علاوه بر کاهش مبلغ قبض مشترکین خوش مصرف، پویش با انرژی راه اندازی شده و مشترکان با پیوستن به این طرح هم از اطلاعات وضعیت انرژی آگاه شده و هم از جوایز ارزنده بهره مند می‌شوند.

جلیلی ادامه داد: استان یزد سال گذشته در زمینه مدیریت مصرف انرژی پیشگام بود و امسال نیز با چنین طرح‌هایی درصدد مدیریت مصرف انرژی هستیم. هزاران جایزه نظیر خودروی اتوماتیک و لوازم خانگی و اینترنت برای این پویش در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان ساخت: دانش آموزان عزیز هم با مراجعه به برنامه شاد و نصب نرم افزار باانرژی از اینترنت و سایر جوایز استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.