ترافیک فوق سنگین در محور‌های شمالی کشور؛

تردد در آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، پورکان، آتشگاه، پل زنگوله و سیاه بیشه، آزادراه (تهران-شمال) حدفاصل تونل شماره ۷ تا تونل شماره ۱۵ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و محدوده تونل البرز، محور قدیم تهران-بومهن و آزادراه تهران-پردیس محدوده‌های ابتدای آزادراه و جاجرود، محور هراز مسیر (جنوب به شمال)، محدوده‌های آبعلی و امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو گزارش شده است.

محرابی نیا بیان کرد: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل رودهن تا گیلاوند و حدفاصل سیدآباد تا امین آباد و آزادراه قزوین-رشت محدوده‌های شیرین سو و پارک جنگلی سراوان گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها  گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل ساسانی تا گلدشت و محدوده‌های ینگی امام و شهرک آزادگان و حدفاصل زیاران تا محمدیه گزارش شده است.

وی بیان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم مسیر (رفت و برگشت) محدوده بهشت زهرا (س) و آزادراه قم-تهران محدوده وهن آباد گزارش شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار