صدور بیش از ۲۳ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت:در دو ماهه گذشته بیش از ۲۳ هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

بهرام خیاوی در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالا افزود: در مدت یاد شده ۳۳۱ هزار تن کالا توسط ۳۴ شرکت و حمل ونقل کالا از شهرستان اردبیل جابجا شده است.

 او با اشاره به اینکه در این مدت حدود ۱۳۶ هزار نفر مسافر توسط ۲۵ شرکت مسافربری از شهرستان اردبیل به مقاصد مختلف جابجا شده اند تصریح کرد:این میزان جابجایی مسافر در قالب ۲۰ هزارو ۷۱۰ سفر انجام شده است.

 رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۹۹ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۴۴ مورد ساخت وساز غیر مجازبا اخذ دستورات قضایی قلع وقمع وتخریب شده، ۱۹ مورد تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی، برای ۲۸ مورد ساخت وساز غیرمجاز ودرختکاری توقف کارواخطارصادر شده و از ۲۳ مورد حفاری ودرختکاری غیرمجاز جلوگیری شده است.

خیاوی در دو ماهه گذشته رفع افتادگی ۲۰۱ کیلومتر از شانه راه این شهرستان را ا یادآور شدو اظهار کرد:راهداران بیش از ۱۷ هزار کیلومتراز شیب شیروانی راه‌ها را اصلاح کرده اند.

 او در مدت یاد شده از تسطیح و رگلاژ ۶۶۰ کیلومتر از حریم راه شهرستان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت راهداران ۲۶۰ کیلومتراز کانال‌های طرفین راه را اصلاح وبازسازی کرده اند.

 رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل جهت آگاهی دهی به رانندگان به نصب و تعمیربیش از ۲۰۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی و ۵۳۰ عدد تابلو‌های الزامی راه اشاره کرد و ادامه داد:۵۲ عدد سرعتکاه آسفالتی نیز تعمیر و نصب شده است.

خیاوی با بیان اینکه راهداران از ۰، ۸ کیلومتر سیستم روشنایی موجود راه بطور مستمرنگهداری کرده اند گفت: ۲ مورد رمپ‌های ورودی و خروجی ایمن سازی شده و ۱۸ عدد راه‌های دسترسی غیرمجازنیز انسدادشده است.

او زهکشی و دریواسیون ۲۰۰۰ مترمکعب پل‌های بزرگ، تعمیر ۴۹ شاخه گاردریل‌های آسیب دیده، رنگ آمیزی ۳۵۰ عدد پایه تابلو و علائم، ایجاد ۶۰ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد و مونتاژ و اصلاح ۲۵۰ کیلومتر تابلوی انتظامی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در دو ماهه گذشته برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.