افتتاح ۴۰پروژه بخش کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح ۴۰پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۲۴۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۵۹ نفر در هفته جهاد کشاورزی در استان خبر داد.

علی چاله چاله با تبریک هفته جهاد کشاورزی (۲۱ تا ۲۷ خرداد)، به تشریح پروژه‌های افتتاحی در این هفته پرداخت و گفت : برای اجرای ۴۰ پروژه افتتاحی بخش کشاورزی کرمانشاه در هفته جهاد کشاورزی، بیش از ۲۴۱میلیارد تومان هزینه شده که شامل ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی، ۳۸ میلیارد تومان اعتبارات ملی، ۲۴ میلیارد تومان اعتبارات استانی و ۸۷ میلیارد تومان هم آورده متقاضیان بوده است.

چاله چاله خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه‌ها در مجموع برای ۱۰۲۹ نفر شامل ۶۵۹ نفر به صورت مستقیم و ۳۷۰ نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پروژه‌های افتتاحی در هفته جهادکشاورزی را شامل ۲۴ پروژه عمرانی، ۱۴ پروژه تسهیلاتی و دو طرح روستا بازار اعلام کرد.

چاله چاله با تشریح پروژه‌های افتتاحی، عنوان کرد: ۲۳ پروژه از پروژه‌های عمرانی در بخش آب و خاک و یک پروژه شیلاتی بوده که اجرای این پروژه‌ها با اعتبارات ملی و خودیاری متقاضیان انجام شده است.

چاله چاله پروژه‌های تسهیلاتی را شامل ۱۴ پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل پنج طرح گلخانه، چهار پروژه دام و طیور، سه پروژه صنایع تبدیلی و غذایی، یک طرح شیلات و یک طرح آب و خاک است.

چاله چاله با اشاره به افتتاح دو روستا بازار در هفته جهاد کشاورزی در استان گفت: این روستا بازار‌ها جهت دسترسی راحت و مستقیم عموم به محصولات کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی تاسیس شده و نقش مهمی در توزیع مناسب کالا‌های اساسی، تعادل بخشی به بازار و تنظیم بازار کالا‌های اساسی دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.