مهار آتش‌سوزی سنگین در فروشگاه و انبار لوله و اتصالات واقع در مجتمع مسکونی تجاری ۷ طبقه

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از مهار شدن آتش‌سوزی گسترده و سنگین فروشگاه و انبار لوله و اتصالات در بلوار الزهرا خبر داد.

هادی عیدی پور با اعلام این خبر عنوان کرد: این حادثه ساعت ۲۰روز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه رخ داد و به علت سنگین بودن آتش‌سوزی ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

عیدی‌پور با اشاره به اینکه ایستگاه‌های ۱۹، ۱۲، ۹، ۳، ۷، ۱۸، ۱، ۱۴، ۴ و ۵ در اطفا این حریق حضور داشتند، اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه واحد‌های اطفایی و امدادی و خودرو‌های دستگاه تنفسی و دو دستگاه بالابر و نربان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز با بیان اینکه حادثه در فروشگاهی به مساحت ۳۰۰ متر مربع که در طبقه همکف مجتمع ۷ طبقه با ۸۰ واحد مسکونی در ۲ بلوک مجزا رخ داده است، افزود: شعله و دود ناشی از حریق در طبقه همکف با کاربری انبار و فروشگاه لوله و اتصالات به طبقات فوقانی سرایت کرده بود، که تیم عملیاتی سریعا در محل حاضر شده و نسبت به خروج ساکنین در طبقات و نجات افراد اقدام و همزمان از سرایت حریق به طبقات فوقانی و فروشگاه پوشاک مجاور جلوگیری ونسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند همچنین تهویه دود به طور کامل انجام و محل ایمن شود‌.

 خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار