آیین نکوداشت نام‌آوران فرهنگ و هنر لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری مراسم نکوداشت نام‌آوران فرهنگ و هنر لرستان با عنوان «میلاد مفاخر» در تالار شهید آوینی خرم‌آباد خبر داد و گفت: از ۲۳ نفر از مفاخر این استان تجلیل می‌شود.

اعظم روانشاد از برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان لرستان خبر داد و گفت: آیین نکوداشت نامداران استان لرستان با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و مجاهدت فرهنگی و هنری این قشر فرهیخته، برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طرح تکریم و نکوداشت جایگاه، شأن و منزلت اصحاب فرهنگ و هنر با همکاری صندوق اعتباری هنر در راستای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر، ذیل سفر هفت بحر هنر با محوریت و مقصد استان لرستان همراه با برگزاری طرح میلاد و گرامیداشت جمعی از اهالی فرهنگ و هنر با حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر و جمعی از هنرمندان شاخص و نامدار کشور از جمله علی نصیریان برگزار می‌شود.

روانشاد با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی و هنری استان لرستان و وجود جمع کثیری از نامداران و هنرمندان شاخص در این استان گفت: در این برنامه از ۲۳ نفر از هنرمندان، پیشکسوتان نشان‌دار درجه یک هنری تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر لرستان ساعت ۱۰ صبح، ۳۱ خردادماه در تالار شهید آوینی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

برچسب ها: فرهنگ و هنر ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.