برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت وشهدای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بیت امام جمعه تبریز

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و همچنین شهدای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد.

 امام جمعه موقت تبریز در این مراسم با بیان اینکه مؤمن آل فرعون الگوی قرآنی، مقاومت اعتقادی است گفت:او برای حفظ جان حضرت موسی (ع) ایمان خود را آشکار کرد و به جرم ایمان توسط فرعون به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل افزود:شهدای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همانند مومن آل فرعون در خفگان زمان شاه تا آخر پای آرمان‌ها و اصولی که به آن اعتقاد داشته، بودند و هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی از مواضع خود کوتاه نیامدند.

وی به مجاهدت‌های شبانه روزی شهدای خدمت هم اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله آل هاشم عمری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب در عرصه‌های مختلف گذراند و یقینا" تلاش و مجاهدت‌های بی‌شائبه این شهید بزرگوار منشا خدمات ارزنده‌ای برای نظام اسلامی و مردم شد.

 دبیر حزب موتلفه اسلامی استان آذربایجان شرقی هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و همچنین شهدای گرانقدر حزب موتلفه اسلامی بالاخص شهدای طلایه داران آفتاب؛ حاج صادق امانی، محمد بخارائی، رضا صفار هرندی، مرتضی نیک نژاد گفت: ۲۶ خرداد سالروز شهادت، شهدای حزب موتلفه اسلامی و شصتمین سالگرد تاسیس این حزب است.

جهانی به محبوبیت و مقبولیت شهدای خدمت هم اشاره کرد و افزود:به عنوان مثال آیت‌الله سیدمحمد علی آل‌هاشم با ۸۳۴ هزار و ۱۰۸ رای، بیشترین رای ادوار خبرگان در آذربایجان‌شرقی را از آن خود کرد و در بیانات مقام معظم رهبری هم بعد از شهادت این بزرگوار به جایگاه معتبر و مردمی سید شریف اشاره شد.

برچسب ها: شهدای خدمت ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.