یادواره شهدای خدمت و ۱۵۰ شهید شهرستان بستان آباد

جانشین سپاه عاشورای استان در یادواره شهدای خدمت و ۱۵۰ شهید شهرستان بستان آباد در روستای نوجه ده سادات گفت: شهداء خدمت پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) مکتبی که مبتنی بر ایمان و اعتقاد قلبی به خداست بودند.

سرهنگ الیاس گل محمد زاده جانشین سپاه عاشورا استان در مراسم گرامیداشت شهداءخدمت و ۱۵۰ شهید شهرستان بستان آباد که در روستای نوجه ده سادات برگزار می‌شد گفت: ایمان به خدا و اخلاق مداری و خدمت بی منت و فعالیت جهادی از شاخصه‌های رئیس جمهور شهید و شهداء خدمت در توسعه و پیشرفت کشور بود.

وی با بیان اینکه فساد ستیزی دیپلماسی انتقلابی به حای دیپلماسی التماسی ما وحدت آفرینی حضور در پیمان‌های بین المللی و دفاع از آرمان‌های انقلاب از دیگر ویژگی‌های شهید رئیس جمهور بود افزود:مردم بابصیرت ولایتمدار ایران اسلامی با حضور خود در مراسم بدرقه و تشیع شهدای خدمت به نحو احسن گام سپاس را درمقابل شهدای خدمت برداشتند.

وی نیاز کشور را به مدیران جهادی و مردمی با الگو پذیری از راه شهدای خدمت را عنوان کرد و افزود: مردم کشورمان با حضور گسترده در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و با حضور گسترده خودشان خواهند گفت که همواره در مسیر منویات مقام معظم رهبری و با بصیرت تمام فردی که لیاقت کشورمان باشد را انتخاب خواهند کرد.

این مراسم که باحضور گسترده مردم روستای نوجه ده سادات و روستا‌های اطراف برگزار شد با اجرای برنامه فرهنگی و مداحی و عزاداری همراه بود.

برچسب ها: شهدا ، شهدای خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار