پیروی از راه شهدا مشارکت حداکثری در انتخابات است

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فضای معنوی حاکم بر کالبد جامعه بعداز شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی گفت: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل دولت جدید قوی گامی انقلابی برای تحقق اهداف جهادی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل در نشست هم اندیشی انتخاباتی علمای تاثیرگذار استان با بیان اینکه شورای محترم نگهبان در این مدت کوتاه با عمل به وظیفه قانونی خود نامزد‌های دارای صلاحیت ریاست جمهوری را به جامعه معرفی کرده است گفت: نخبگان و افراد صاحب فکر و اثرگذار باید با اجتناب از توجه به حاشیه سازی‌ها شرایط لازم برای حضور پرشکوه و دشمن شکن مردم در پای صندوق رای را فراهم آوردند و براساس شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب هم با آنها تاکید فرموده‌اند زمینه ساز تحقق مردم سالاری دینی باشند.

وی با اشاره به اینکه بینش سیاسی مردم آگاه ما از بالاترین سطح برخوردار است افزود: قدردانی باعظمت مردم از شهدای راه خدمت در جای جای ایران اسلامی نشان داد که ملت همیشه در صحنه ما خدمتگزاران صدیق خود میشناسند و برای تعیین سرنوشت خود در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب حماسه آفرینی کرده اند.

وی تداوم راه و مکتب شهدای خدمت را در انتخاب اصلاح‌ترین فرد برای مدیریت اجرایی کشور دانست و از همه گروه‌ها و سلایق سیاسی خواست با بهره گیری از شور معنوی حاکم بر جامعه که بعداز شهادت آیت الله رییسی و آیت الله آل هاشم و دیگر شهدا و تشییع باشکوه آنها در شهر‌های مختلف بوجود آمده است زمینه ساز تشکیل دولت قوی در ایران عزیز باشند.

 حجت الاسلام مطهری اصل با تاکید به اینکه نخبگان جامعه و علما و بزرگان شهر نباید در خصوص عملکرد شورای نگهبان موضع گیری کنند افزود: نتیجه تلاش‌ها و موضع گیری‌ها ما باید تحقیق مشارکت حداکثری باشد تا بتونیم در مسیری گام برداریم که شهدای خدمت در آن راه به فیض شهادت نائل آمده اند.

 در این نشست حجج الاسلام ایمانی، سرایی، نوبری و عباس زاده به بیان نکته نظرات خود پیرامون موضوع انتخابات و افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای پرداختند.

برچسب ها: شهدای خدمت ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار