کاشی گلچین، لعاب طلا به خود گرفت

سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد با قهرمانی کاشی گلچین پایان یافت.

سیداحمد علائی رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان میبد گفت: سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد با حضور ۲۲ تیم در قالب ۵ گروه برگزار و تیم‌های راه یافته به دور حذفی مشخص شدند. 

وی افزود: این دوره از مسابقات کیفیت بالایی داشت و تیم‌ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند؛ کاشی اُرچین پُرافتخارترین تیم فوتسال کارگری میبد، به نوعی غایب بزرگ جام سیزدهم بود. 

علائی اظهار کرد: بازی‌ها با کمترین حاشیه و در طول یک ماه برگزار و تیم‌های کاشی احسان و کاشی گلچین فینالیست شدند و کاشی باستان و تراشکاری سجاد هم به دیدار رده بندی راه یافتند. 

وی افزود: در دیدار رده بندی تیم تراشکاری سجاد انصراف داد و بدون برگزاری مسابقه، تیم کاشی باستان که ۴ عنوان قهرمانی را در کارنامه خود دارد، در این دوره به مقام سومی رسید؛ دیدار نهایی نیز میان کاشی گلچین و کاشی احسان برگزار و این دیدار در وقت قانونی و وقت‌های اضافه با نتیجه ۳ بر ۱ به سود گلچین به اتمام رسید. 

این مقام مسئول شهرستان میبد از تمامی کسانی که در امر برگزاری مسابقات سهیم بودند تقدیر و اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد به یاد شهدای کارگر شهرستان با قهرمانی کاشی گلچین به کار خود پایان داد و معدن سنگ آهن سورک نیز بعنوان تیم اخلاق انتخاب شد. 

این مسابقات به مناسبت هفته کارگر و با هدف ایجاد شور و نشاط میان جامعه شریف کارگری و البته ایجاد یک رقابت سالم در کنار رفاقت برگزار و در مراسم اختتامیه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از تیم‌های برتر تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار