نهاد‌های حمایتی مهاباد آماده دریافت و توزیع نذر‌های قربانی هستند

مراکز حمایتی اداره بهزیستی و پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت نذر‌ها و کمک‌های خیّران در عید قربان و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند زیرپوشش هستند.

کریم محمدی رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: ۸ مرکز توانبخشی و بهزیستی فعال در سطح شهرستان از جمله خانه سالمندان، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و مرکز معلولان ذهنی همزمان با عید سعید قربان کمک‌های اهدایی را که اغلب گوشت بوده، مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه‌ها از خیّران تحویل خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: موسسه خیریه و هیات امنایی کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست روناک نیز با شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۳۵۸۹۴، موسسه خیریه و عام المنفعه کودکان و با شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۸۳۲۴۰، مرکز سالمندان امین الاسلام با شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۱۴۴۶۱ آماده دریافت مبالغ شهروندان است.

احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد هم در این رابطه با بیان اینکه این نهاد در مناسبت‌های مختلف سال تلاش می‌کند با جذب کمک‌های مردمی بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع کند، اظهار کرد: عید قربان یکی از مناسبت‌های مذهبی است و در این مناسبت خیّران نذر‌ها و قربانی خود را از طریق کمیته امداد به دست نیازمندان می‌رسانند.

وی افزود: مددجویان این نهاد شامل خانواده‌های ایتام، بی سرپرست، بیماران زمین گیر و صعب العلاج و سالمندان هستند و مستحق‌ترین افراد برای دریافت کمک‌های خیران به شمار می‌روند.

نوذری ادامه داد: همچنین شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۳۷۴۹۰۰۱ بانک ملی با شناسه واریز ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیّران در این شهرستان تعیین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.