اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی نذر قربانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد روش‌های مشارکت در پویش ملی نذر قربانی را اعلام کرد.

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و دهه ولایت، گفت: کمیته امداد در ایام مبارک دهه ولایت سه برنامه محوری را برنامه‌ریزی کرده است که این اقدامات با اجرای پویش نذر قربانی همزمان با عید قربان آغاز می‌شود.

وی افزود: پویش به عشق علی (ع) به منظور جذب حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین و پویش اطعام غدیر نیز همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر با هدف حمایت از فرزندان یتیم و خانواده‌های محروم و نیازمند برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی در سال گذشته، اظهار کرد: سال گذشته در سراسر کشور حدود ۳۷ هزار قربانی در قالب طرح نذر قربانی انجام شد.

آسوده گفت: توزیع گوشت قربانی با اولویت خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم با رعایت موازین بهداشتی و در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، امیدواریم امسال با رشد ۳۰ درصدی به ۵۰ هزار قربانی در این طرح ملی برسیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اضافه کرد: کد دستوری #۱۲* و شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۰۰۰۰-۴۸۴۸ برای جذب کمک‌های مردمی در پویش نذر قربانی از عید قربان تا عید غدیر پیش‌بینی شده است.

آسوده با بیان اینکه کد دستوری #۸۸۷۷* نیز به صورت شهرستانی و استانی فعال شده است، تصریح کرد: همچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از امروز تا پایان دهه ولایت در سراسر کشور آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار