معترضان صهیونیست نتانیاهو را با تشدید اعتراضات تهدید کردند

سازمان‌دهندگان جنبش اعتراضی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو متعهد شده‌اند که اقدامات اعتراضی را در روز‌های آینده تشدید کنند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سازمان دهندگان جنبش اعتراضی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر صهیونیستی از تشدید اقدامات اعتراضی در روز‌های آینده خبر داده‌اند.

براساس گزارش المیادین، شهرک نشینان صبح دیروز یکشنبه در اعتراض به کابینه کنونی به ریاست نتانیاهو و خواستار برگزاری انتخابات جدید، چندین جاده را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین مسدود کرده بودند.

شهرک نشینان معترض به قانون معافیت حریدی‌ها از خدمت اجباری نیز اعتراض کردند و شعار دادند تبعیض بس است، اکنون همه را اجباری کنید. آنها تصویب این قانون را به معنای رها کردن پسرانشان دانستند که بر کارآمدی سربازان و روحیه جنگندگی پایین آنان تأکید دارد.

 به عنوان بخشی از جنبش اعتراضی جاری همزمان با جنگ غزه، تل آویو روز گذشته شاهد تظاهراتی بود که در آن بنی گانتس، وزیر مستعفی کابینه جنگ شرکت کرد و خواستار انعقاد معامله مبادله اسرا شد.

 تظاهرات در تل آویو شاهد درگیری بین تظاهرکنندگان و پلیس اشغالگر در چهارراه کاپلان بود. چند روز پیش، تظاهرکنندگان صهیونیست در مقابل هتل کمپینسکی در تل آویو، جایی که اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد، تظاهرات کردند.

 تظاهرکنندگان با بستن جاده هایرکون خواستار آزادی اسرای صهیونیستی از نوار غزه شدند. پیش از این تظاهرات بزرگی در تقاطع کاپلان در تل آویو برگزار و تظاهرکنندگان خواستار توافق برای آزادی اسرا شدند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار