پیش بینی افزایش ابر و وزش باددر کرمان /شهداد گرم‌ترین شهر کشور

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در برخی مناطق استان افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز افزایش ابر در برخی مناطق استان داریم که برای ارتفاعات جنوب، جنوب غرب و شمال بارش‌های پراکنده و ضعیف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین از امروز تا پایان هفته وزش باد شدید به همراه گردوخاک در مناطق شمال، شمال غربی و جنوب شرقی استان داریم لذا انتفال ریزگرد‌ها از سمت کویرمرکزی به سمت استان داریم که در این مناطق غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و گاهی اختلال تردد را در این مناطق شاهد هستیم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: همچنین امروز هشدار هواشناسی سطح زرد صادر می‌شود و از لحاظ دمایی نیز روند افزایشی دما را در سطح استان داریم.

دریافرگفت: کهنوج طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لا له زار با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۴درجه سانتیگراد می‌رسد. دریافر گفت: صبح امروز شهداد با دمای ۴۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.

برچسب ها: هواشناسی ، گرم ترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار