باشگاه ورزشی شهید رئیسی کرمان آماده میزبانی مسابقات بین المللی و آسیایی

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: باشگاه ورزشی شهید رئیسی کرمان، با توجه به داشتن استاندار‌های لازم، آماده برای میزبانی از مسابقات بین المللی و آسیایی است.

حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه افتتاح ورزشگاه شهید رئیسی در کرمان یک خبر خوب در یک شب بابرکت، شب عید غدیر برای ورزش دوستان است، گفت: ورزشگاه ۳۰ هزار نفره شهید آیت الله رئیسی را تقدیم ورزش دوستان دیار کریمان کردیم.

وی افزود: این ورزشگاه در مساحت ۳۸ هکتار است که حدود ۴ میلیارد تومان برای آن سرمایه گذاری شده و از استاندارد‌های بروز بین المللی بهره‌مند است به طوری که این ورزشگاه را می‌توان جزو۳ تا۵ ورزشگاه مجهز کشور دانست.

مدرس خیابانی با بیان اینکه این باشگاه ورزشی قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی و آسیایی را دارد، تصریح کرد: این مجموعه مدرنیته از لحاظ استاندارد‌های لازم، تکمیل شده به روز دنیا است. 

به گفته وی، فاصله زمین چمن ورزشگاه شهید رئیسی به ورزشگاه‌های اروپایی شبیه است و با داشتن سالن‌های متعدد، ۵ زمین چمن تمرین علاوه بر زمین چمن بازی اصلی را دارا است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان داشت: شرکت ملی صنایع مس از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی این ورزشگاه را راه اندازی کرده است و شاید یکی از بهترین کار‌هایی که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود، راه اندازی این قبیل اماکن ورزشی است.

وی با تاکید بر اینکه، بار‌ها گفته ام که اهمیت ورزش و ورزشگاه و اماکن ورزشی به ضرورت و اهمیت دادن به تولید و اشتغال است، گفت: ۳ ورزشگاه در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران ساخته ایم که یکی در شهرستان رفسنجان است که در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود و دیگری در شهربابک است که مانند ورزشگاه شهید رئیسی، مجهز به استاندار‌های لازم می‌باشد.

مدرس خیابانی افزود: با ۵ ورزشگاهی که شرکت ملی صنایع مس ایران راه اندازی کرده است، تاثیر قابل توجهی بر سرانه ورزشی و اماکن ورزشی کشور گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۱:۲۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
نیمه کاره است هنوز سقف نداره چمنش هم خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۵ تير ۱۴۰۳
زیبا و جالب و کامل
اما حیفه که مسقف نباشه .
نیمی از زیبایی یک ورزشگاه به مسقف بودنش هست.
لطفا مسولین پیگیر این مورد هم باشن .
آخرین اخبار