نباید به حضور در انتخابات بی تفاوت بود

خطیب نماز عید قربان در ارومیه گفت: حضور در امر مهم انتخابات وظیفه‌ای شرعی و عقلی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد به درپیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: بی تفاوتی نسبت به حضور در انتخابات قابل قبول نیست و حضور در این امر مهم وظیفه‌ای شرعی و عقلی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با بیان اینکه طبق آموزه‌های اسلامی همه ما در سرنوشت جامعه مسوول هستیم افزود: همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و در کنار آن، انتخاب اصلح را نیز در دستور کار قرار دهیم.

خطیب نماز عید قربان در ارومیه اضافه کرد: باید زمینه عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنیم که حضور در انتخابات یکی از این عرصه هاست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تاکید کرد: در کنار مشارکت باشکوه، توجه به معیار‌های رهبری و مناظرات کاندیدا‌ها و بررسی عملکرد کاندیدا‌ها برای انتخاب اصلح نیز بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با تبریک عید سعید قربان، قربانی کردن را امری برای تقرب به درگاه الهی دانست و گفت: همه ما باید حضرت ابراهیم را الگو قرار دهیم و آماده باشیم که دار و ندار خود را در راه خداوند فدا کنیم.

در این آیین معنوی علاوه بر حضور باشکوه مردم ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌ها اجرایی استان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.