نماینده ولی فقیه :

حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضروری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در آیین عمامه گذاری شهرستان سلماس بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابِ فردی اصلح تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: بزرگترین نعمتی که امروز به ملت ایران اعطا شده نعمت داشتن حکومت اسلامی است، بنابراین باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح و از جان و دل همواره از آن صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات همواره امید آفرین و دشمن‌شکن بوده است تصریح کرد: پیام ملت ایران اسلامی در این انتخابات به دنیا این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده‌ایم و جواب هر تهدید سیاسی و روانی را با مقاومت خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب هم گفت: رهبری خصوصیات افراد اصلح را بیان کردند و می‌توان به انتخاب اصلح رسید.

امام جمعه ارومیه با اشاره به واقعه عید غدیر افزود: فرهنگ غدیر تداوم خط امامت و ولایت است وبایددر روز عید غدیر خم با بهره گیری از این فرصت بستر شناخت دقیق تاریخ اسلام و مفاهیم ولایت فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: مکتب غدیر چشمه جوشان امامت و ولایت است و اتکای به آن انقلاب و ارزش‌های آن را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه می‌کند.

در این مراسم که به مناسبت  عید غدیر برگزار شده بود، مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب برگزار شد و پنج تن از طلاب به لباس روحانیت ملبس شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.