ویژه برنامه‌های سیمای خراسان رضوی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم

معاون سیمای صداوسیما خراسان رضوی از ویژه برنامه‌های سیمای استان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم خبر داد.

مهدی شریفی معاون سیمای صداوسیما خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «مثبت اراده» به صورت میزگرد و با حضور کارشناسان سیاسی و فرهنگی آغاز شده و تا انتخابات نیز ادامه دارد. هنگامی که به روز انتخابات نزدیک می‌شویم تعداد این برنامه افزایش پیدا می‌کند و احتمالا هفته‌ای ۳ بار نیز پخش می‌شود و در نهایت ۱۳ برنامه را به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی کردیم که تا انتخابات ادامه خواهد داشت.

او افزود: برنامه «مثبت اراده» به مباحث تبیینی و روشنگرانه می‌پردازد و اصلا فضای چالشی ندارد و به سمتی پیش می‌رود تا آن قشر خاکستری که مقداری در مباحث انتخابی تردید دارند نیز موثر باشد. همچنین برنامه‌های «اشاره» و «گفتگو» که در طول سال به مسائل اجتماعی می‌پردازند از هفته گذشته فضای انتخاباتی به خود گرفته‌اند و رویکرد برنامه خود را تغییر داده‌اند و با حضور مسئولان مرتبط برای بررسی مسائل تخصصی‌تر برنامه خود را مزین به مباحث انتخاباتی کرده‌اند.

معاون سیمای صداوسیما خراسان رضوی ادامه داد: برنامه‌های دیگری مانند «صبح خراسانی» و «شب شرقی» هم با توجه به سیاستی که دارند بیشتر به مسائل اجتماعی می‌پردازد و در لابه لای برنامه‌های خود نیز به مسئله انتخابات می‌پردازند. به طور کلی رویکرد برنامه‌های سیمای استان به سمت انتخابات پیش رفته که هر کدام از برنامه‌ها با توجه به رویکرد خاصی که دارند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به انتخابات می‌پردازند.

شریفی با بیان اینکه برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که تعداد آنها زیاد است، بیان کرد: صحبت‌های مقام معظم رهبری، زیرنویس‌های مرتبط با بخش انتخابات و تعدادی موشن‌گرافی که از ستاد انتخابات به دست ما می‌رسد نیز در قالب کار‌های کوتاه و مستند در شبکه استان پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.