دفاتر اروپایی در جهت واردات قطعات حمل و نقل عمومی کشور راه‌اندازی شد

رئیس خانه صنعت‌کاران حمل و نقل کشور گفت: همزمان با راه‌اندازی دفاتر خدماتی در ۱۳ کشور از جمله شرق اروپا واردات قطعات حمل و نقل عمومی از جمله هوایی و دریایی در کشور تسهیل شد.

علیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعت کاران حمل و نقل در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش برای توسعه دیپلماسی اقتصادی بخش خصوصی ایران در کشور های مختلف گفت: بعد از کشورهای استرالیا، عمان، دبی، ترکیه، روسیه، افغانستان، ترکمنستان، آفریقا، سواحل عاج، تاجیکستان، آلمان، انگلیس و ایتالیا با همراهی فعالان بخش خصوصی سیزدهمین دفتر حمایت از اقتصاد تولیدی خانه صنعت کاران در خارج از کشور در شرق اروپا و حوزه بالکان افتتاح شد.

 بنی هاشمی ادامه داد: ماموریت‌هایی که به این دفاتر سپرده شده شامل توسعه و ایجاد بازار های پایدار صادراتی برای محصولات داخلی، جذب سرمایه‌گذاران، انتقال تکنولوژی‌های مورد نیاز، کمک به صادرات خدمات فنی و انتقال دانش فنی در حوزه محصولات دانش بنیان جهت صادرات می شود.

 رئیس خانه صنعت کاران  بیان کرد: کمک و تسهیل واردات مواد اولیه، حمل و نقل هوایی، دریایی و ریلی از دیگر خدماتی است که توسط دفاتر خارجی ما در اختیار تولید کنندگان، صنعت کاران و کار آفرینان کشور قرار خواهد گرفت .

وی افزود: علی تهمک با توجه به سبقه ی کاری در این حوزه به عنوان رئیس خانه صنعت کاران در شرق اروپا و حوزه بالکان منصوب شد.

او با اشاره به پتانسیل های موجود در این حوزه اظهار کرد: تمام توان مجموعه خانه صنعت کاران را برای بهبود شرایط کسب و کار و حمل و نقل راحت کالا بکار خواهیم گرفت تا گره‌ای از مشکلات همکاران در این بخش باز شود.

وی افزود : با توجه به پتانسیل بالای اقتصادی کشورهای شرق اروپا و حوزه بالکان، امیدواریم به زودی شاهد فعالیت گسترده اقتصادی بین این کشورها و ایران باشیم.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مثل اینکه ما فقط تو خودرو تحریمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
بله احتمالا مسولین این دفاتر در خارح کشور نیز آقا زاده ها خواهند بود یا همان کاسبین تحریم ها
آخرین اخبار