رئیس ستاد انتخابات استان قم تاکید کردِ

لزوم هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی برای فضاسازی شهری با شهرداری قم

حاجی زاده گفت: ستاد‌های انتخاباتی با هماهنگی شهرداری اقدام به نصب بنر و فضاسازی شهری کنند تا همه مسائل به ویژه مسئله ایمنی به طور کامل صورت پذیرد.

احمد حاجی زاده، رئیس ستاد انتخابات استان قم و معاون سیاسی امنیتی استاندار امروز در گفتگویی خبری اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری کل استان و نمایندگان نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم در ستاد انتخابات استان برگزار و مسائل و نکات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در این جلسه مطرح شد بحث هماهنگی و همگامی ستاد‌های انتخاباتی در موضوع تبلیغات سطح استان بود که تذکراتی در این زمینه داده شد؛ ظرفیت‌های استان در موضوع تبلیغات به نمایندگان نامزد‌ها ارائه شده و تاکید کردیم که همه نامزد‌ها از این ظرفیت‌ها به نحوه احسن استفاده کنند.

حاجی زاده با بیان اینکه از نمایندگان نامزد‌ها خواستیم که در حوزه تبلیغات شهری ابتدا با شهرداری هماهنگی لازم را انجام داده و سپس اقداماتی خود را انجام دهند گفت: ستاد‌ها خودسرانه نمی‌توانند بحث تبلیغات و فضاسازی شهری را دنبال کنند و می‌بایست با هماهنگی شهرداری این موضوع صورت گیرد تا همه مسائل به ویژه ایمنی در نصب سازه‌ها رعایت شود.

وی گفت: ظرفیت‌های تبلیغاتی استان در اختیار کلیه نمایندگان خواهد بود و امیدواریم ستاد‌های انتخاباتی در فضای رقابتی سالم مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرده تا بیانات مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات محقق شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار