ارائه بیش از ۳۶۰۰ خدمت سلامت محور به مراجعان بیمارستان صحرایی ‌قادرآباد فارس

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از ارائه ۳ هزار و ۶۲۵ خدمت سلامت محور در سومین روز از برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت استان در بخش قادرآباد خبر داد.

حسین صمصام با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد گفت: در سومین روز از برپایی بیمارستان صحرایی در قادرآباد، ۹۶۰ ویزیت در کلینیک‌های تخصصی، ۳۹۰ ویزیت در درمانگاه عمومی انجام شد.

او با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی در طول برپایی این بیمارستان صحرایی افزود: ۴۸۰ نفر نیز در سومین روز برپایی، از خدمات دندان پزشکی بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس ارائه رایگان دارو به هزار و ۵۲۰ نفر از مردم منطقه با همکاری داروخانه بیمارستان را از دیگر خدمات انجام شده در سومین روز برپایی این بیمارستان صحرایی برشمرد.

صمصام با بیان اینکه در سومین روز از برپایی بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد، ۱۲۰ نفر از مراجعان طبق دستور پزشک، از خدمات آزمایشگاهی استفاده کردند، افزود: انجام سونوگرافی، سی تی اسکن، رادیولوژی و نوار قلب، از دیگر خدمات ارائه شده به مراجعان در این بازه زمانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار