امیر رضایی:

‌مشارکت همگانی در انتخابات، آبادانی و امنیت کشور را تضمین می‌کند

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعتقاد دارد که برای جلوگیری از شادی دشمن و در راستای آبادانی و امنیت کشور، نیاز به مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو داریم.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی با بیان اینکه هر کسی که ایران را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند، گفت: در وهله اول، مهم‌ترین بحث، مشارکت است. نه مشارکت حداکثری، بلکه مشارکت همگانی، یعنی همه باید بیایند در سرنوشت کشورشان دخالت کنند تا دست در دست هم، آبادانی، سرافرازی و امنیت روزافزون کشور را تضمین کنیم.

او افزود: امروز مشکلات زیادی وجود دارد و ما این را قبول داریم، ولی باید ببینیم چه کسی از شرکت نکردن ما خوشحال می‌شود. مطمئنا آن کسی که از همه دشمن‌تر است، خوشحال‌تر می‌شود و ما نباید دشمن شاد شویم.

فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس با تاکید بر اینکه همه کاندیدا‌ها مورد تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: مطمئنا هر کسی انتخاب شود، منشأ خیر خواهد بود، اما باز هم باید در بین همه این افراد صالح، بهترین انتخاب را داشته باشیم.

رضایی در پایان گفت: آن کسی که به امورات مملکت آگاه‌تر است، کشور را بهتر می‌شناسد، دلسوز است، سابقه درخشان و سابقه انقلابی دارد، قطعا انتخاب بهتری محسوب می‌شود و مردم باید روی این ویژگی‌ها بیشتر تمرکز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار